مهمترین خبرهای آموزش و پرورش
این روزها آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، علاوه بر موارد مربوط به ثبت نام و زمینه سازی در خصوص آغاز سال تحصیلی ، میزبان برخی جشنواره های کشوری هم می باشد.
کد خبر: ۲۹۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 03 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،با نزدیکی به شروع سال تحصیلی ، ترافیکی از خبر حوزه ی آموزش و پرورش را احاطه کرده است. تابناک کهگیلویه و بویراحمد مهمترین خبرهای آموزش و پرورش را در بسته ای خبری به مخاطبان خود ارائه می کند.
 تجلیل از 10 برگزیده کشوری تولید محتوی الکترونیکی
در هفتمین جشنواره تولید محتوی الکترونیکی که با حضور 180نفر از فرهنگیان و شرکت کنندگان این جشنواره در سالن شهید مطهری یاسوج برگزار شد از10برگزیده تجلیل شد.
معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش وپرورش استان گفت:2هزار اثر از فرهنگیان ودانش آموزان استان در زمینه محتوای الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارائه شد که هزار و300اثر در مرحله نخست انتخاب و39اثر به مرحله کشوری ارسال شد.
حسینعلی فاتحی گفت:از این تعداد 10 اثر بعنوان  برگزیده کشوری انتخاب شد.
وی گفت:این جشنواره با خلاقیت-تعامل-صرفه جویی-جذابیت-انعطاف پذیری وهدف افزایش سواد رسانه ای وبهبود استفاده هوشمندانه از محتواها برگزار شد.
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش استان گفت:در این مسابقات فرهنگی سید مجتبی دژند از بویراحمد در آموزش هنر پایه هفتم رتبه سوم کشور وفرهنگیان محمد امین جعفری ومرتضی اسدپور از دنا-صدیقه نیک اقبالی از اداره کل-شهلا رضایی از بویراحمدوناهید نجات زاده از استثنایی ودانش آموزان امیرحسین صیادی دهنو-محمد مسعود کریمی پور ویوسف باقری از بویراحمد بعنوان برگزیده انتخاب واز آنان تجلیل شد.
 
آغاز بیست و ششمین جشنواره سرود وتئاتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور در یاسوج
بیست و ششمین جشنواره سرود وتئاتر دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان 24 استان کشور به میزبانی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج آغاز شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد ودبیر این جشنواره گفت:در این جشنواره 32گروه از دانشجویان دختر استانهای کشور در 3رشته تئاتر صحنه ای –تئاتر عروسکی وسرود شرکت دارند.
خسرو نظری گفت:در این مسابقات 400دختر دانشجو معلم از 24 استان کشور به مدت3 روز با هم رقابت می کنند.
وی گفت:با حضور هیأت داوران وپس از اجرای سرود 9گروه برتر بعنوان برگزیده های کشور انتخاب واز آنان تجلیل می شود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد گفت:بحش پسران این مسابقات از 16شهریور وبا حضور 300دانشجو معلم استانهای کشور برگزار می شود.
 از اعلام سهمیه ورودی دانشگاه فرهنگیان تا تجلیل از 10 برگزیده کشوری تولید محتوای الکترونیکی +تصاویر
دبیر جشنواره فرهنگی هنری دانشجو معلمان کشور هم گفت:این جشنواره با هدف شناسایی وتقویت استعدادهای دانشجو معلمان برگزار می شود.
سیدکامران میرمعینی گفت:این مسابقات در3بخش قرآن وعترت-علمی؛ادبی-هنروفناوری؛تئاتر وسرود برگزار می شود.
وی گفت:بخش قرآن وعترت در 18 رشته بخش علمی ،ادبی ،هنری وفناوری در27 رشته وسرود وتئاتر در 3رشته به میزبانی یزد-تبریز ویاسوج برگزار می شود.
این مسابقات تا 15شهریور به میزبانی شهر یاسوج ودر3سالن اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی-سالن شهید مطهری آموزش وپرورش استان-سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار می شود.
سهمیه ورودی دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد 147نفر است
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: با برگزاری مصاحبه عملی از پذیرفته شده گان یک ونیم برابر ظرفیت اعلام شده 90دختر و52پسر برای دانشگاه فرهنگیان و5نفر هم در بخش تعهد دبیری در17رشته پذیرفته می شوند.
هادی زارع پور گفت:آزمون ومصاحبه عملی از این پذیرفته شده گان جهت انتخاب پذیرفته شده گان نهایی تا 18شهریور در یاسوج انجام می شود.
وی گفت:پذیرفته شده گان سعی کنند در سریعترین زمان ممکن جهت تشکیل پرونده وارائه مدارک مورد نیاز وانجام مصاحبه به آدرس: یاسوج-گلستان 11-مدرسه نمونه الزهرا مراجعه نمایند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: اطلاعات کامل در زمینه مدارک مورد نیاز در سایت آموزش وپرورش به آدرس : www.kb.medu.ir قابل مشاهده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار