فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف انبار دپوی کالاهای سلامت محور به میزان ۶۰ تن در کرمانشاه خبر داد و گفت: ارزش این محموله قاچاق بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده است.
کد خبر: ۲۹۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 04 September 2016
به گزارش  تابناک به نقل ازمهر،سردار منوچهر امان اللهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در پی اخبار واصله مبنی بر ورود محموله های برزگ کالای قاچاق خارجی به ویژه کالاهای سلامت محور از استان های جنوبی کشور، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان کرمانشاه قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت به مدت چندین شبانه روز، انبار دپوی کالاهای قاچاق در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی و همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی انبار مذکور مورد بازرسی قرار گرفت.
مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی از این انبار مقدار تقریبی ۲۷ تن برنج خارجی قاچاق، ۲۰ تن تخمه آفتابگردان خارجی، ۱۳ تن عدس خارجی و نیز مقادیری لیمو عمانی و نمک فاقد مصرف انسانی کشف شد.
سردار امان اللهی ارزش ریالی این محموله ۶۰ تنی را بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار