کد خبر: ۲۹۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 04 September 2016
اکنون پروژه برج‌های دوقلوی کیو دارای پیشرفت فیزیکی قابل قبولی است و روند اجرای ساخت آن نیز مناسب ارزیابی می‌شود.
  رئیس کمیسیون توسعه عمران و شهرسازی شورای اسلامی خرم‌آباد گفت: با رایزنی‌های متعدد صورت گرفته 25 درصد از پروژه برج‌های دوقلوی کیو سهم شهرداری خرم‌آباد خواهد بود.
«محمد حسین پور» با اشاره به اهمیت ساخت این طرح افزود: بر اساس آمارها هرگونه ساخت‌وساز به صورت مستقیم و غیرمستقیم حدود 400 شغل را فعال می‌کند.
وی بیان كرد: با توجه به این‌که این طرح نیز از طرح‌های بزرگ ساختمانی در استان به شمار می‌رود تأثیر مستقیمی بر اقتصاد خواهد داشت.
حسین پور اظهار كرد: اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلات پیش روی شهرداری خرم‌آباد را باید نبود درآمدهای پایدار برای شهر عنوان کرد.
وی ادامه داد: به همین دلیل باید از راه‌های مختلف درآمدهای مورد نیاز را تأمین کنیم.

تامین درآمدهای پایدار
رئیس کمیسیون توسعه عمران و شهرسازی شورای اسلامی اظهار کرد: این پروژه عظیم می‌تواند نقش مهمی در افزایش درآمدهای شهرداری داشته باشد.
وی اضافه کرد: چرا که واحدهای تجاری و مسکونی ساخته شده در این مجموعه به پرداخت عوارض اقدام می‌کنند.
حسین پور افزود: شرایط فعالیت به گونه‌ای است که زمین مورد نیاز این پروژه توسط شهرداری تأمین می‌شود و بقیه اقدامات مربوط به ساخت‌وساز نیز توسط سرمایه‌گذاران انجام می‌گیرند.
این عضو شورای شهر خرم آباد ادامه داد: از گذشته تاکنون نبود یک سیتی سنتر به عنوان یکی از کاستی‌های شهر خرم‌آباد به شمار می‌رود چرا که در اغلب شهرهای بزرگ شاهد وجود مراکز تجاری و اقتصادی هستیم.
حسین پور عنوان کرد: ساخت برج‌های دو قلوی کیو می‌تواند کمک زیادی به کاهش مشکلات مردم کند.
رئیس کمیسیون توسعه عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد عنوان كرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته این مجموعه در سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید و سرمایه‌گذاران طرح نیز با جدیت مشغول به فعالیت هستند.
منبع : همشهری لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار