رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل خبر داد:
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 25 پروژه عظیم با همراهی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با شهرداری اردبیل در حال اجراست.
کد خبر: ۲۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 28 April 2015

به گزارش فارس، علی هدایتی در جلسه کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل اظهار کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان پروژه تجاری‌ و مسکونی روناک در مناطق کمتر توسعه یافته شهر اردبیل، پروژه پارکینگ درخشان، مجتمع تجاری و مسکونی مروارید و شهریار است که با قوت در حال انجام است.

وی از حل مشکل تحویل و فعال شدن مجتمع تجاری حمام وکیل در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: پروژه سرمایه‌گذاری زمین فوتبال محله‌ای توحید، مجتمع تفریحی، تجاری تیراژه به همراه پل عابر مکانیزه در چهارراه حافظ از دیگر پروژه‌های مشارکتی در اردبیل است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: احداث مجتمع پذیرایی شورابیل،‌ مشارکت در امور دفع پسماند و زباله، پارکومتر، مشارکت در ساخت مجتمع بزرگ هلال احمر، مجتمع تجاری طلافروشان به همراه بازار خشکه فروشان فاز دو اردبیل و مجتمع تجاری، خدماتی فاز یک شوراسنتر در حال انجام است.

هدایتی پروژه کارواش، پمپ گازوئیل ترمینال، پل عابر پیاده و تجاری میدان بسیج را بیان کرد و افزود: شهر بازی مدرن رو باز شورابیل با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی از احداث کمپ موقت شورابیل و میدان میوه و تره‌بار آرازعلی خبر داد و بیان کرد: پاساژ، رستوران و استخر زرناس، مجتمع تجاری، خدماتی فاز دو شوراسنتر و بازار مبل اردبیل به همراه بنگاه آهن‌ فروشان و بدنه‌سازی رودخانه بالیقلو به همت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در این حوزه در حال انجام است.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان توضیح داد: تلاشمان بر این است تا بتوانیم یک وضعیت مطلوبی را در پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری به وجود آورده و امکان تقویت برنامه‌های آموزشی و فرهنگسازی را در حمایت و هدایت سرمایه‌گذاران شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار