کارکنان شهرایلام امروز سه شنبه از میدان دفاع مقدس تا میدان میلاد را پیاده رفتند تا از این طریق ضمن تقویت توان جسمانی خود ،توانسته باشند حداقل در کاهش آلودگی هوا وترافیک سهمی داشته باشند
کد خبر: ۲۹۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 06 September 2016
کارکنان شهرایلام امروز سه شنبه از میدان دفاع مقدس تا میدان میلاد را پیاده رفتند تا از این طریق ضمن تقویت توان جسمانی خود، توانسته باشند حداقل در کاهش آلودگی هوا وترافیک سهمی داشته باشند.
 
به گزارش تابناک ایلام،برنامه راهپیمایی کارکنان ادارات سطح شهرایلام ،ساعت 7 و 30 دقیقه صبح روز سه شنبه از میدان دفاع مقدس ایلام آغاز شد و تعدادی از کارکنان دستگاه های اجرایی از جمله محیط زیست، ورزش و جوانان در آن حضور داشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: این برنامه شروع طرحی بنام سه شنبه ها بدون خودرو است که در قالب آن از همه مردم بویژه کارکنان دوایر دولتی دعوت می شود روزهای سه شنبه هر هفته از خودروهای شخصی برای رفتن به محل کار خود استفاده نکرده و بصورت پیاده در محل کار خود حاضر شوند.
بهروز حیدرزاده در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر کمک به کاهش آلودگی هوا و محیط زیست، کاهش ترافیک در روز وسط هفته و تشویق کارکنان ادارات به پیاده روی است.
وی یادآور شد: با توجه به حضور طولانی کارمندان در ساعات اداری در یک جا، میزان تحرک جسمانی آنها بسیار کم است و سلامتی آنان در معرض تهدید قرار دارد.
حیدرزاده ابراز امیدواری کرد در صورت استقبال مدیران و کارکنان ادارات این طرح بطور ثابت و در هفته های آینده نیز با حضور تعداد بیشتری از کارکنان ادارات برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
ایلام شهرکوچیکیه ولی بااین حال ترافیک وشلوغی وپیداکردن جای پارک توش وحشتناکه وبایدفکری به حالش بشه بایدفرهنگ استفاده درست ازخودروتواین شهرجابیفته تااینقدرخودروتک سرنشین توشهرراه نیفته باورکنیداگه کسی کارضروری داشته باشه پیاده بره راحت تره تاگیرافتادن تواین ترافیک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار