استاندار قزوین گفت: امسال یک چهارم از سهمیه اشتغال تعیین شده برای استان به روستاها اختصاص پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۹۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 08 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در همایش شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان قزوین که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: برای امسال در استان قزوین 20 هزار فرصت شغلی هدف گذاری شده که 5 هزار مورد آن باید در سطح روستاها محقق شود.
وی در ادامه به خدمات دولت تدبیر و امید در سطح روستاهای استان اشاره و یادآور شد: تقویت اقتصاد روستاها به طور جدی در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی قزوین قرار دارد.
این مقام مسئول به انتخاب 20 روستای استان برای شناسایی ظرفیت های اقتصادی درونی آنها به عنوان پایلوت اشاره و اضافه کرد: با معرفی توانمندی های روستاهای یاد شده در راستای پیشبرد اقتصاد مقاومتی به سرمایه گذاران، معیشت و اشتغال ساکنان آنها تضمین داده می شود.
وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه شهرداری های استان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، گفت: در همین راستا 70 درصد از منابع مالی شهرداری های استان صرف اجرای طرح های عمرانی خواهد شد.
استاندار قزوین یادآور شد: کاهش هزینه های جاری و افزایش بودجه طرح های عمرانی رویکرد شهرداری های استان طی سه سال گذشته بوده است.
نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: در همین راستا، تمامی اعتبارهای اختصاص یافته به شهرداری ها و دهیاری های استان از محل مالیات بر ارزش افزوده صرف اجرای طرح های عمرانی شده است.
وی در پایان از شوراها به عنوان ظرفیتی بزرگ برای کمک به سرعت بخشیدن توسعه کشور و بازویی برای یاری رساندن به دولت یاد و اضافه کرد: در استان قزوین تلاش شده تا از این ظرفیت در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم استفاده بهینه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار