کد خبر: ۲۹۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 17 September 2016


مدیرآموزش و پرورش ناحیه 4 کرج البرزگفت: در آستانه سال تحصیلی جدید یک فرد خیر اقدام به بهسازی 18 فضای آموزشی در این ناحیه کرد.

قاسم پوستین دوز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فرد خیر نیز اکنون یک مدرسه 18 کلاسه در دست ساخت دارد.

وی اظهار داشت: این خیر که مجید جلالی مهر نام دارد یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه ساخت و تکمیل این مدرسه را متقبل شده است.

پوستین دوز گفت: قرار است این مدرسه تا 29 مهر ماه سال جاری به آموزش و پرورش تحویل شود.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه در سه طبقه در حال آماده سازی است، یادآور شد: تحویل این مدرسه به آموزش و پرورش نقش موثری در کاهش تراکم دانش آموزی، ساماندهی دانش آموزان در نزدیکی محل سکونت و تاثیر گذاری مثبت در روند کیفیت آموزشی در کلاس دارد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه 4 کرج البرزخاطر نشان شد: این حرکت معنوی و ارزشمند خیر مدرسه ساز در این ناحیه موجب شد تا زمینه مشارکت اولیاء در مدارس به وجود آید.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج با داشتن 105 هزار دانش آموز بیشترین جمعیت دانش آموزی البرز را تحت پوشش قرار دارد که در تامین فضای آموزشی نیاز به مشارکت خیرین مدرسه ساز دارد.

مجید جلالی مهر خیر مدرسه ساز البرزی به ایرنا گفت: مشارکت در اقداماتی که مردم از مزایای آن در بخش های مختلف برخوردار باشند را یک وظیفه بر حسب عنایتی که خداوند نسبت به من داشته است، می دانم.

وی با اشاره به اینکه مدرسه سازی یک لطف الهی برای خیرین محسوب می شود یاد آور شد: حضور دانش آموزان درکلاس های درس برای خیرینی که در مسیر ساخت فضاهای آموزشی گام برداشته اند شیرین ترین لحظه زندگی آنان را تشکیل می دهد.

جلالی مهر ادامه داد: در ماهدشت کرج نیز یک مدرسه 12 کلاسه در 5 هزار متر زمین ساخته است که با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد ریال و به آموزش و پرورش ناحیه سه کرج تحویل داده شده است.

وی مشارکت در ساخت فضای بیمارستان باهنر ، سالن های ورزشی ، ساختمان کلانتری ، ساخت 110 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و مهد کودک را از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان کرج ذکر کرد.

وی گفت: البرز در بخش فضای آموزشی با کمبود 8 هزار کلاس درس روبرو است که تامین این فضا با تخصیص اعتبارات دولتی در زمان کوتاه امکان پذیر نیست لذا آموزش و پرورش به مشارکت بیشتر خیرین در این استان نیاز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار