قائم‌مقام شهرداری منطقه 5 تهران گفت: 20 نیروی پزشکی با هماهنگی‌های ایجادشده از سوی این نهاد امسال در مهران حضور می‌یابند تا نسبت به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران انجام‌وظیفه کنند.
کد خبر: ۲۹۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 18 September 2016
«رضا شرفی» در جلسه ستاد اربعین در مرز مهران اظهار کرد: در اربعین سال گذشته 200 نفر از نیروهای شهرداری منطقه 5 تهران به همراه تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز در مهران مستقر شدند.

وی بابیان اینکه 98 چشمه سرویس بهداشتی توسط این دستگاه راه‌اندازی شد که بر اساس ارزیابی‌ها 60 هزار نفر از این امکانات استفاده کردند و امسال نیز تعمیر و مرمت این تعداد سرویس بهداشتی در دستور کار است، افزود: 20 نیروی پزشکی با هماهنگی‌های ایجادشده از سوی این نهاد امسال در مهران حضور می‌یابند تا نسبت به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران انجام‌وظیفه کنند.

شرفی خاطرنشان کرد: سال گذشته 1میلیون وعده پذیرایی و سرویس غذایی توسط شهرداری منطقه پنج تهران بین زائران شرکت‌کننده در کنگره عظیم اربعین در مرز بین‌المللی مهران توزیع شد که امسال نیز هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمت در این حوزه انجام‌شده است.

وی اضافه کرد: 350 نفر از عوامل این مجموعه همزمان با ایام اربعین حسینی به‌منظور ارائه خدمت در شهرستان مرزی مهران مستقر خواهند شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار