معاون آموزش و پرورش اردبیل:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جایگاه استان اردبیل در کنکور و آزمون سراسری قابل قبول نیست و تغییری در این زمینه در این سال‌ها انجام نشده است.
کد خبر: ۲۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 30 April 2015
به گزارش فارس، شهداد عبداللهی خانقاه در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: ما در قیاس با سایر استان‌ها در کنکور وضعیت مطلوبی نداریم و باید همه همت کنند تا جایگاه کنکور استان اردبیل ارتقا یابد.

وی به تشریح وضعیت کنکور استان پرداخت و تصریح کرد: در 14 سال اخیر رتبه کنکور در استان متغیر بوده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: در واقع آمار نشان می‌دهد وضعیت کنکور در استان قابل قبول نیست که در این رابطه برنامه‌هایی تدوین شده که اجرا می‌شود.

عبداللهی خانقاه با اشاره به سه عامل تأثیر‌گذار در بالا رفتن رتبه کنکور استان افزود: اولین عامل بحث توسعه متوازن رشته‌هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در بیان دومین عامل تأثیر‌گذار به ظرفیت پذیرش استان‌ها و قطب‌ها اشاره کرد و ادامه داد: باید دانش‌آموزان را به استان‌هایی که در یک قطب داریم، سوق دهیم.

عبداللهی خانقاه سومین عامل را بالا بردن کیفیت آموزشی در مناطق و نواحی عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل مطالبی در مورد وضعیت نتایج امتحانات سوم نهایی مناطق و نواحی به تفکیک دروس و نیز در مورد راهکارهای اجرایی برای آموزش متوسطه به خصوص طرح درس‌پژوهی اشاره کرد.

انتهای پیام/


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار