در هفته دفاع مقدس؛
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش؛ به تشریح برنامه های ارتش در هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: چهرشنبه 31 شهریور ماه ساعت 9 صبح رژه نیروهای مسلح بامحوریت ارتش جمهوری اسلامی برگزارخواهدشد.
کد خبر: ۲۹۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 19 September 2016


تابناک کرمانشاه- امیر منوچهر کاظمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: مراسم رژه باسخنرانی آیت الله علما و استاندار آغاز و در این مراسم خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران ، آزادگان و عموم مردم حضور دارند.
وی تصریح کرد: در این مراسم؛ چتربازان تیپ 55 هوابرد و یگان های پیاده وموتوری ورژه می روند. و همچنین آخرین دستاوردها در حوزه دفاعی که قابل نمایش باشد؛ و تجهیزات پیاده رزمی، مخابرات، توپخانه، مهندسی ، پدافند هوایی، ش.م.ه و سلاح ، تجهیزات و خودرو در معرض دید عموم قرار می گیرد.
این فرمانده در ادامه گفت: نظیر این رژه در شهرستان هی قصرشیرین، اسلام آباد غرب و سر پل ذهاب برگزار و از عموم مردم برای حضور در مراسم رژه دعوت کرد. 
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دفاع از تمامیت ارضی انقلاب اسلامی را دارند. گفت: روز چهارشنبه قطره‌ای از دریای بی‌کران تجهیزات و امکانات نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می شود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به دیگر برنامه ها در هفته دفاع مقدس از حضور نیروهای مسلح سراسر استان در میعادگاه نماز جمعه و گلباران و غباررویی مزار شهدا خبرداد و افزود: از سربازان نمونه و خانواده ها، دانش آموزان و دانشجویان ممتاز نیروهای مسلح تقدیر می شود.  
امیر کاظمی در خاتمه بیان کرد: در نیمه دوم سال رزمایش ارتش در منطقه غرب دراستان برگزار خواهد شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار