کد خبر: ۲۹۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 20 September 2016


فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به رغم محدودیت های مالی اهتمام ویژه ای به تکمیل مسکن مهر داشته است ، گفت: با تکمیل زیر ساخت ها، تا اوایل سال آینده تمام واحدهای مسکن مهر این شهرستان به مردم واگذار می شود.

ابوالقاسم پالیزگیر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: دولت تدبیر و امید با تمام تنگناهای مالی تا کنون امروز در شهرجدید هشتگرد بیش از نیمی از مسکن مهر را به متقاضیان تحویل داده است.

وی تصریح کرد: همچنین دولت یازدهم با تامین اعتبار به هدف 50 درصدی در طرح های مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد رسیده است.

پالیز گیر افزود: تا پایان سال جاری یا اوائل سال آینده با اتمام خدمات روبنایی وزیر بنایی در شهرجدید تمام متقاضیان مسکن مهر واحدهای خود را تحویل خواهند گرفت.

*** برای تامین مسکن محرومان ، ساخت حدود 52 هزار واحد مسکونی در شهرجدید هشتگرد در سال های گذشته آغاز شد که تاکنون حدود نیمی از این واحدها به مردم واگذار شده است.

فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: برای رفاه حال شهروندان به کسانی که در فاز های مختلف شهر جدید هشتگرد مستقر شده اند از سوی شهرداری خدمات لازم داده می شود و با توافقی که با شرکت عمران و شهرداری صورت خواهد پذیرفت این خدمات دو چندان خواهد شد.

پالیز گیر گفت:خدمات زیربنایی برای مسکن مهراز سوی دولت نهم و دهم انجام نشده بود و تمام خدمات دردولت تدبیروامید به مسکن مهر ارائه شده و دولت یازدهم به قول خود عمل کرد.

فرماندار ساوجبلاغ از ساخت کلانتری ، مسجد ، درمانگاه ، هنرستان ، باشگاه ورزشی در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: پیگیر هستیم تا بیمارستان این شهر هم بزودی به بهره بر داری برسد.

وی افزود : خدمات دولت تدبیر و امید در بخش مسکن مهر بی نظیر بوده و تزریق اعتبار برای اتمام پروژه تصفیه خانه فاضلاب این شهر و بخش مترو نیز از اقدامات مهم این دوره می باشد.

پالیزگیراظهار داشت: در بخش تامین آب ، گفت وگوی مشترکی بین نماینده مردم ساوجبلاغ درمجلس ، وزیر راه و شهرسازی و وزیر نیرو در شرف انجام است که امیدوارم مشکل آب شهر جدید هشتگرد با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به پایان برسد.

وی با تاکید براینکه عملکرد دولت در زمینه هایی همچون رسیدگی به شاخص تورم، وضعیت بهداشت و درمان و حقوق معلمان خوب بوده است، گفت: ما در بسیاری از شاخص ها با اقدامات خوب و مثبت دولت مواجه بوده ایم از جمله اینکه دولت در کنترل تورم و رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان موفق عمل کرده و توجه دولت به حقوق کارمندان و وضعیت آنان قابل قبول بوده است.

وی یادآور شد: در دولت یازدهم با رشد حقوق معلمان روبرو بوده ایم، در سه سال گذشته رشد حقوق معلمان بالای 83 درصد بوده که این نشان دهنده آن است که دولت اقدامات خوبی برای این قشر انجام داده است.

وی افزود : کارهای خوبی در دولت تدبیر و امید انجام شده است که انشاء الله برکاتش را بزودی مردم خواهند دید .

وی تک رقمی کردن نرخ تورم، افزایش رشد اقتصادی از منفی 6٫5 به مثبت 4٫5، کاهش نرخ بیکاری و خارج کردن کشور از رکود را از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید دانست و گفت: برای خروج کشور از رکود، دولت همچنان با جدیت و در قالب برنامه تلاش می کند.

پالیز گیر با یادآوری اینکه دولت تدبیر و امید در سیاست داخلی و خارجی براساس تعهداتی که به مردم داده عمل می کند، گفت: با نگاهی به دستاوردهای سه سال اخیر در زمینه سیاست داخلی و خارجی می بینیم که دولت موفق عمل کرده است.

وی، دولت تدبیر و امید را دولت پاسخگو به مردم دانست و افزود: سئوالاتی را که از این دولت درباره تورم و وضعیت اقتصادی می شود باید از دولت گذشته پرسید لیکن دولت یازدهم به دلیل پایبند بودن به اصل پاسخگویی مسائل اقتصادی و دستاوردهای دولت در این همه بخش ها پاسخگو است.

وی با بیان اینکه دولت با برنامه و با اولویت برای رفع مشکلات مردم با جدیت تلاش می کند گفت: برخی افراد دوست ندارند دولت کار کند و از این رو همواره با طرح سئوالات انحرافی به دنبال ایجاد مانع در خدمت رسانی دولت به مردم هستند.

پالیز گیر به وضعیت امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: باوجود شرایط حاد کشورهای منطقه و جنگ و ناامنی ، جمهوری اسلامی ایران دارای امنیت پایدار با مشارکت و همراهی مردم و با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است و مردم خود حافظ این امنیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار