کد خبر: ۲۹۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 22 September 2016
 به گزارش تابناک یزد،دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد گفت: ضعف فرهنگی،‌ مهمترین مشکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
"احمد ترحمی" در جلسۀ کمیتۀ مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اشکذر،‌ با اشاره به نقش روحانیون، علما و مبلغان دینی در راستای مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا و ارز در استان یزد،‌ اظهار کرد: مهمترین مشکلات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضعف فرهنگی است.

 وی‌ محور و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مبارزه با قاچاق کالا و ارز دانست و بیان کرد: همۀ دستگاه‌های مرتبط با این امر با پشتوانه و حمایت‌های مقام معظم رهبری در این خصوص در حال انجام وظیفه هستند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، افزود: دستگاه‌های متولی فرهنگ در استان باید در ایجاد شبکۀ ترویج عدم مصرف کالای قاچاق همّت کنند.

ترحمی با اشاره به نقش روحانیون در ارتقای سطح آگاهی و بینش مردم، خواهان القای مفاهیم و سیاست‌های نظام در حوزۀ فرهنگسازی به مردم به‌ویژه در ماه محرم شد.

گفتنی است در پایان این جلسه حجت الاسلام والمسلمین "محمدرضا طالبیان" امام جمعۀ شهرستان اشکذر ضمن تشکر از عوامل مؤثر در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شفاف‌سازی در نحوۀ مبارزه با قاچاق کالا در استان را خواستار شد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار