نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید ابراز امیدواری کرد که حقوق قانونی و عرفی خانواده بزرگ و رشید آموزش و پرورش و آموزش عالی محترم شمرده شود و مسئولان قدر دان فرهنگیان و دانشگاهیان باشند.
کد خبر: ۲۹۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 22 September 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش در این پیام آورده است: تقارن باشکوه آغاز سال جدید تحصیلی با فرخنده عید سعید غدیر همراه با گرامیداشت یاد شهیدان پر کشیده از منای ابراهیمی به ملکوت ابدی، فرصت مغتنم و مبارکی را فراروی عرصه بی همتای تعلیم و تربیت کشور گشوده است.
وی اضافه کرد: بدون تردید ره توشه های برگرفته از انوار معنوی این ایام الهی پشتوانه ای غنی و شایسته برای حضور با نشاط و پُر انگیزه معلمان گرانقدر و اساتید بزرگوار در کلاسهای درسی است که دانش آموزان و دانشجویان شجاع و پرشور و شعور بی صبرانه دل پاک و اندیشه و فکر نورانی خویش را پذیرای مهر و ایمان و دانش آنان نموده اند.
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینجانب با کمال تواضع و افتخار آغاز مجدد این رستاخیز و تلاش ارزشمند را ارج نهاده و با تقدیم عالی ترین سپاس و درود خود به یکایک اعضاء خانواده بزرگ و رشید آموزش و پرورش و آموزش عالی، امیدوارم مسئولان عالی رتبه کشور و دولت با قدردانی و قدرشناسی از این گنجینه های بی نظیر، محیطی امن و آزاد و سالم را برای رشد و بالندگی این سرمایه های راستین ملی فراهم سازند.
وی اظهار امیدواری کرد مسئولان با آفرینش محیطی امن تر و آرامش و اطمینان در جامعه، بویژه محیط های آموزشی و احترام کامل به حقوق قانونی و عرفی آنان امکان باروری علمی و تربیتی و ارتقاء اخلاق و هویت ملی و دینی را مهیا سازند و امید به پیشرفت و توسعه برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و فردائی روشن را فراهم نمایند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار