مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: در شهریور ماه سال جاری، ۲۲ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۹۶۷ تردد وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان قزوین به ثبت رسید.
کد خبر: ۳۰۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲ 22 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رحمت شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: دستگاه های تردد شمار این اداره کل در جاده های استان قزوین اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و  رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را ثبت می کنند.

وی افزود: براساس اطلاعات دریافتی از ۴۲ سامانه تردد شمار برخط راهها در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار تمامی تردد ثبت شده در شهریور ماه سال جاری ۲۲میلیون و ۵۹۱ هزار و ۹۶۷ وسیله نقلیه بوده که حدود ۱۸.۴۵ درصد از کل این تردد سهم وسایل نقلیه سنگین است.

شعبانی تصریح کرد:بر اساس این آمار محور کوهین به رودبار و بالعکس با ۱۱۶ هزار و۴۶۱ وسیله، بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

وی  افزود: متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مسیر عبور می کنند) در سطح راههای مواصلاتی استان معادل ۷۲۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده که بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به آزاد راه آبیک به قزوین با نرخ جریان تردد ۲۴۲۹ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

شعبانی سرعت متوسط تردد در شبکه راههای استان را ۸۳.۸۵ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و یادآورشد: بیشترین سرعت متوسط در این مدت ۹۹ کیلومتر درساعت مربوط به آزاد راه رشت به قزوین بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان بیان کرد: کمترین نرخ جریان ترافیک هم در شهریورماه با ۱۶۹ تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور معلم کلایه به قزوین بوده است.

وی اظهارداشت: در ماه گذشته تعداد ۷۵۴ هزار و ۵۹۲ خودرو معادل ۳.۳۴ درصد از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان دارای تخلف سرعت بودند و ۲۳.۴۲ درصد وسایل نقلیه فاصله طولی مجاز بین دوخودرو را رعایت نکردند و بیشترین تخلف رعایت نکردن فاصله طولی مجاز مربوط به آزاد راه قزوین به آبیک با ۶۶۹ هزار و۶۲۰ وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار