کد خبر: ۳۰۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 24 September 2016


میثم جهانی پور، فرزند جانباز 45 درصد کرجی و ملی پوش البرزی بار دیگر توانست با شایستگی در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقه های المپیک ساحلی 2016 ویتنام قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، میثم جهانی پور تا کنون چند مرحله ازتمرینات تیم ملی را پشت سر گذاشته که این تمرینات در شهرهای خوزستان- زنجان- مشهدمقدس- رودسر و بابلسر بوده تا آمادگی های لازم را برای مسابقات کسب کند.

این ملی پوش البرزی (تکواندو کار) که تا کنون کارنامه درخشانی از خود ارایه کرده و عناوین بسیاری در مسابقه های جهانی و آسیایی کسب کرده، تا چند روز دیگر به مسابقه های ساحلی 2016 ویتنام اعزام می شود.

جهانی پور که تا کنون موفق به کسب مدال های زیادی در مسابقه های کشوری و بین المللی شده است، در سال 93 مدال طلای جهانی خود را به قربانی اسیدپاشی اصفهان تقدیم کرد.

پنجمین دوره بازیهای المپیک ساحلی 2016 در کشور ویتنام شهر دانانگ برگزار می گردد که میثم جهانی پور در رشته رزمی ووینام به رقابت با حریفانش می پردازد.

سرمربی گری تیم ملی را اکبر کریمی به عهده دار تیم ملی پنجم مهرماه به دبی پرواز می کند وسپس به سنگاپور وبعد به ویتنام و ملی پوشان کشورمان در دهکده بازیها در ساحل دانانگ مستقر می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار