کد خبر: ۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲ 19 January 2015

فرماندار شهرستان اشتهارد با بیان اینکه تمامی روستاهای شرق اشتهارد از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: این مهم در سایر مناطق جنوب و جنوب شرقی شهرستان در دهه مبارک فجر عملی می‌شود. 
ابوالفضل اینانلو در جلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد که پیش از ظهر امروز با حضور استاندار البرز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با اشاره به اینکه این شهرستان از ظرفیت و پتانسیل ارزشمندی برخوردار است، اظهار داشت: اشتهارد شهر دارالمومنین است که شهدا و علمای بی‌نظیری را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
وی با بیان اینکه 136 شهید و 350 جانباز، ایثارگر و آزاده از افتخارات این شهرستان محسوب می‌شود، افزود: شهرک صنعتی این شهرستان نعمت و موهبت ارزشمندی است که سبب توسعه این منطقه در بخش‌های مختلف شده است.
فرماندار اشتهارد با اشاره به اینکه بیش از 98 درصد از ادارات دستگاه‌های اجرایی در شهرستان استقرار پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید مجموعه این دستگاه‌‌ها فعالیت خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.
اینانلو با اشاره به اینکه به همت دولت تدبیر و امید در هفته دولت اقدامات مناسبی در این شهرستان انجام شده است، گفت: بهره‌برداری از کمربندی اشتهارد سبب کاهش ترافیک صبحگاهی در این شهرستان شده است.
وی با بیان اینکه انتقال پساب کرج و اشتهارد از جمله مهم‌ترین مشکلات شهرستان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: برطرف کردن مسائل و مشکلات اشتهارد سبب توسعه بخش کشاورزی و صنعت می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم تقویت سفره‌های زیرزمینی به منظور تامین آب شرب مناسب مردم این منطقه، تصریح کرد: تمامی روستاهای شرق اشتهارد از نعمت گاز برخوردار هستند؛ این مهم نیز در سایر مناطق جنوب و جنوب شرقی شهرستان در دهه مبارک فجر عملی می‌شود.
فرماندار اشتهارد با بیان اینکه عملیات بهسازی و روکش آسفالت روستاها و مسیر ماهدشت به اشتهارد انجام شده است، خاطرنشان کرد: بررسی و رفع مشکلات مختلف در بخش برق‌رسانی و گازرسانی شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار دارد.
به گزارش تسنيم وی با اشاره به اینکه با همکاری خوب مجموعه خیرین سلامت به ریاست امام جمعه اشتهارد درصدد هستیم معضل و مسائل حوزه درمان برطرف شود، گفت: یک بیمارستان قدیمی به همراه بخش دیالیز به همت خیرین احداث شده که ساخت بخش آی سی یو، سی سی یو و اورژانس  این مجموعه در دستور کار قرار دارد.
اینانلو با بیان اینکه در بحث جذب اعتبارات، شورای شهر تعامل خوبی داشته است، تصریح کرد: در بخش انتظامی و ارتقا ضریب امنیتی اقدامات خوبی انجام شده و در بسیاری از موارد نظیر سرقت احشام آمار به صفر رسیده است.
وی با بیان اینکه دستگاه امنیتی در شهرستان مستقر شده است، تصریح کرد: در بخش اشتغال نیز با توجه به وجود شهرک صنعتی مشکلی در شهرستان اشتهارد وجود ندارد.
فرماندارد اشتهارد با تاکید بر اینکه 25 هزار کارگر در شهرک صنعتی اشتهارد مشغول به کار هستند، بیان کرد: تنها مشکل ما در بحث اشتغال در رابطه با افراد تحصیلکرده است که تقاضای اشتغال در ادارات را دارند.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته هوای پاک، خاطرنشان کرد: مشکلات زیست محیطی و بوی بد شهرک‌های صنعتی برای مردم این منطقه به ویژه در فصل تابستان آزاردهنده است.
اینانلو با تاکید براینکه باید فعالان شهرک صنعتی را به استفاده از فیلترهای استاندارد سوق داد، اظهار داشت: این آلاینده‌ها مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار