شهردار دماوند از برخورد جدی و قانونی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز به ویژه در حریم شهر خبر داد و گفت: با متخلفین در ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۳۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 03 May 2015
عباس صفری در گفت و گو با ایرنا افزود: هر گونه اقدام در ساخت و سازهای غیرمجاز به معنای نقض قوانین و ضوابط شهرسازی است و مبنا و مستند رسیدگی به تخلفات ساختمانی در محدوده قانونی و حریم مصوب شهرها ماده صد قانون شهرداریها و تبصره های یازده گانه آن در خارج از حریم مصوب شهرها کمیسیون بند 3 تبصره 2 ماده 99 قانون شهرداریها می باشد که شهرداری موظف است هرگونه ساخت و سازی بدون مجوز را تخریب کند.

شهردار دماوند با اشاره به اهمیت مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه شهر دماوند و حفظ اراضی ملی و کشاورزی خاطرنشان کرد: با تاکیدی که از سوی مراجع فرا دستی صورت گرفته است، شهرداری با همکاری ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان اقدام به تخریب 150 متر دیوارکشی در یک پلاک که به صورت غیر قانونی تفکیک شده بود کرد.

وی به شرایط کنونی منطقه مشاء به عنوان یکی از مناطق مهم شهر دماوند به جهت قرار گرفتن در حوزه حریم اشاره کرد و افزود: منطقه مشاء از سال 90 خارج از محدوده خدماتی شهرداری قرار گرفت و با توجه به اینکه در گذشته جزو محدوده خدماتی این نهاد شهری بود، حفظ و صیانت از منطقه مشاء را عهده دار هستیم.

صفری گفت: منطقه مشاء به جهت وجود هفت هزار قطعه مالکیت، سه هزار و 500 مورد جواز، بیش از 40 دردصد ساخت و ساز و شکل گیری معابر آن از حالت روستایی خارج شده و با توجه به مطالبه شهروندان و مالکان مشاء برای ساخت و ساز در تلاش هستیم موضوع الحاق مشاء در این منطقه مشخص شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار