فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 531 کیلوگرم مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی در شش ماهه اول سال جاری در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 28 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حسین عبدی در آستانه فرارسیدن هفته نیروی انتظامی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: 70 درصد این مواد کشف شده سنتی است که در کنار این مواد 35 باند تهیه و توزیع مواد مخدر را نیز کشف و منهدم کردیم.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی شعار امسال هفته ناجا را «همه با هم برای امنیت و آرامش» اعلام کرد و افزود: تمام کارکنان نیروی انتظامی با استناد به این شعار عملکرد خود را مدون خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 531 کیلوگرم موادمخدر اعم از سنتی و صنعتی در شش ماهه اول سال جاری در استان اردبیل خبر داد.

عبدی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش اولین عنصر و لازمه پیشرفت و شکوفایی هر جامعه‌ است، ادامه داد: 96 برنامه طبق ابلاغیه ناجا در طول هفته نیروی انتظامی در استان اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عمل به شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» از ابتدای هفته ناجای امسال کلید خواهد خورد و تا هفته نیروی انتظامی سال آینده طبق این شعار عمل خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل استان اردبیل را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور اعلام کرد و گفت: باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مردم و از همه مهمتر ولایی بودن اردبیلی‌ها سبب شده است تا نرخ جرم در استان پایین‌تراز حد ممکن باشد.

عبدی با اشاره به اینکه امنیت حیاتی‌ترین نیاز هر جامعه است، تصریح کرد: داشتن روابط اجتماعی سالم در پناه امنیت خواهد توانست بر مبانی مهم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامه عمل بپوشاند.

وی شرط ارتقای امنیت در جامعه را همکاری تمامی دستگاه‌ها و مدیریت‌ها اعلام کرد و افزود: اینکه هر دستگاهی بیاید به صورت جزیره‌ای عمل کند این کار شدنی نیست و همه با هم باید برای ارتقای امنیت استان تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خود یکی از ارکان ایجاد آرامش است، تصریح کرد: حفظ نظم و امنیت جامعه و صیانت از امنیت ایجاد شده نیز به صورت گسترده از وظایف اصلی نیروی انتظامی است که امیدواریم تمامی کارکنان با سرلوحه قرار دادن این امر در حوزه پیشگیری مقابله و کشف جرم موفق عمل کنند.

عبدی از سرمایه‌گذاری در حوزه پیشگیری توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت: سعی داریم اقدامات خلاف قانون را در استان مهار کنیم که در این خصوص توفیقات ویژه‌ای حاصل شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار