با حضور فرماندهی انتظامی استان بوشهر، ساختمان دو طبقه جدید پلیس آگاهی، امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی دشتی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 03 May 2015
تابناک بوشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان پلیس آگاهی و امنیت اخلاقی دشتی اظهار داشت: ساختمان دوطبقه جدید پلیس آگاهی، امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی دشتی با 400 متر مربع زیربنا احداث شده است.

حیدرعباس‌زاده افزود: این ساختمان با مساحت 500 مترمربع و با 180 میلیون تومان که از محل اعتبارات فرماندهی انتظامی استان تامین شده است امروز به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: فرمانده انتظامی دشتی یکی از مشکلاتی که سالیان گذشته پلیس دشتی با آن مواجه بوده، عدم وجود ساختمان مناسب پلیس امنیت اجتماعی، آگاهی و مواد مخدر بود به گونه‌ای که برای ماموریت‌های محوله با مشکل جدی روبرو بودند.

 فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: تصمیم گرفتیم از منابع استانی ساختمان جدید را با زیربنای 400 متر مربع احداث کنیم و امروز تمام پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و بخش‌های انتظامی در دشتی بازسازی شده است.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: بعد از زمین لرزه‌ای که سال 92 در شنبه اتفاق افتاد پاسگاه این شهر را از نو بنا کردیم، پاسگاه سنا به طور کامل بازسازی شد و ساختمان پاسگاه کاکی مرمت و بازسازی آن انجام گرفت و همینطور پاسگاه‌های لاور شرقی و زیارت ساحلی ساماندهی شدند.

وی افزود: کلانتری مرکز شهر خورموج نیز به بهترین شکل ممکن بازسازی شد به گونه‌ای که به بهترین مقرهای انتظامی استان تبدیل شده است و این امر موجب رضایتمندی مردم و مسئولان شهرستان دشتی شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار