مدیر صنایع منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار گفت: مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت منطقه آزاد چابهار و تسریع در اتمام طرح های در دست اجرا شود.
کد خبر: ۳۰۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 03 October 2016

مجتبی اسدی در نشستی با مدیران و کارشناسان شرکت سامان فولاد بیرجند در چابهار اظهار داشت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی با سفر به بندر چابهار و مشاهده توانمندیها، ظرفیتها و موقعیت تجاری و اقتصادی آن تمایل خویش را برای حضور و سرمایه گذاری اعلام کرده اند.
وی ادامه داد: حضور بخش خصوصی داخلی برای ما اهمیت بیشتری دارد و تمامی زمینه های سرمایه گذاری را برای آنان فراهم خواهیم کرد.
وی گفت: بندر و منطقه آزاد چابهار فرصت های خوبی را برای سرمایه گذاری فراهم کرده اند که از جمله آنها معافیت مالیاتی20 ساله برای تمامی فعالیت ها در حوزه های مختلف است.
وی ادامه داد: چابهار ظرفیت خوبی در زمینه اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی و تجاری دارد و نیاز است کارخانه های فولاد کشور مشارکت در اجرای طرح های مختلف در این بندر را داشته باشند.
وی گفت: چابهار قطب سوم پتروشیمی و خودروسازی کشور می شود و اجرا خط آهن و طرح های بزرگ و کوچک نیاز به حضور سرمایه گذاران داخلی دارد.
مدیرعامل کارخانه سامان فولاد بیرجند نیز گفت: سیستان وبلوچستان و چابهار مکان مناسبی برای سرمایه گذاری است و ما نیز تمایل زیادی برای حضور دراین منطقه داریم.
رمضان احمدی افزود: مردم سیستان وبلوچستان همکاری خوبی با سرمایه گذاران دارند و این منطقه محروم برای فعالیت اقتصادی اهمیت ویژه ای دارد.
وی ادامه داد: کارخانه سامان فولاد بیرجند می تواند در زمینه ساخت و مشارکت در طرح ریل گذاری راه آهن، سازه های بتنی و اجرای طرح های عمرانی و اسکلت های فلزی کمک زیادی برای دولت و بخش خصوصی چابهار باشد.
هیات تجاری و سرمایه گذاری کارخانه سامان فولاد بیرجند روز گذشته /یکشنبه/ به منظور بررسی وضعیت سرمایه گذاری وارد منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار شده است.
این هیات تجاری و اقتصادی در سفر 2 روزه از پیکره های صنعتی و کارگاهی منطقه آزاد، بازارها و مراکز تجاری- صنعتی، مجتمع پتروشیمی توسعه نگین مکران، مناطق تفریحی، گردشگری و نوار ساحلی و کوههای مریخی و بندر شهید بهشتی دیدن کردند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
گمشادزهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
ان شاالله خداوند متعال مدد و عنایت خود را شامل استان محروم سیستان و بلوچستان بفرماید و شاهد آبادانی آن به دستان توانمند صنعتگران بشویم.
از نسل من که گذشت،خداکند نسل بعد و فرزندان ما بفهمند زندگی در رفاه یعنی چی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
این نفر بالا یه قربانیه
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
انشالله که آقای ... با اون سرمایه و بازنشسته شما بروید کنار و اون حقوق میلیونی در سن باز نشستگی به سه تا جوان تحصیلکرده برسه و برن سر کار جوانان بومی استان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار