کد خبر: ۳۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲ 04 May 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از امضای تفاهمنامه‌ای میان این اداره و بسیج سازندگی استان خبر داد.
علی سالارکیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: بسیاری از اهداف و مسئولیت‌های نهادهای مردمی مانند کمیته امداد و بسیج سازندگی در یک راستا قرار دارد و هدف نهایی همه آنها محرومیت‌زدایی و خدمت به افراد نیازمند است.
وی افزود: برای توسعه و افزایش خدمات این نهادها به مردم باید هماهنگی میان طرح‌های اجرایی وجود داشته باشد که در همین راستا کمیته امداد و بسیج سازندگی استان البرز تفاهمنامه‌ای مشترک امضا کردند.
این مسئول اضافه کرد: هدف و اولویت این همکاری تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و انفاق و کمک به محرومان و نیازمندان است.
سالارکیا تصریح کرد: طی سال‌های اخیر سازمان بسیج سازندگی طرح‌های ارزشمندی را در مناطق محروم استان البرز و حتی استان‌های دیگر اجرا کرده است لذا در کمیته امداد در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت جوانان ولایی و مومن عضو این سازمان، خدمات بیشتری را به اقشار محروم، کم‌درآمد و نیازمند البرز ارائه کنیم.
وی ادامه داد: با نهایی شدن تفاهمنامه فوق طرح‌هایی به صورت مشترک در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و امدادرسانی به نیازمندان در مناطق محروم استان با همکاری این دو نهاد اجرایی می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز افزود: در فاز نخست همکاری‌ها طرح‌هایی را برای برگزاری مراسم‌های مناسبتی از جمله جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها به صورت مشترک اجرا می‌کنیم.
سالارکیا گفت: در کمیته امداد و بسیج سازندگی روحیه جهادی حاکم است و تلاش می‌کنیم اردوهای جهادی و اجرای طرح‌هایی همچون احداث خانه عالم و طرح‌های بهداشتی در روستاها را در اولویت قرار دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار