کد خبر: ۳۰۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 08 October 2016

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به فرموده امام راحل «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ اصیل عاشورا در جامعه تاکید کرد.

 

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر فرهنگ عاشورایی و انقلابی را یکی از عوامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: ارادت مردم ایران اسلامی به امام حسین (ع) بر کسی پوشیده نیست همین ارادت قلبی عامل اصلی ثبات و بقای ایران اسلامی است.

 

مسعودی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان از پیشرفت همه جانبه کشور شگفت زده شده و تلاش می کنند با کارشکنی مانع ایجاد کنند، گفت: دشمن غافل است که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به واسطه ایمان به خدا و ارادت قلبی که به ائمه (ع) دارند از دشمنان ترسی به دل راه نمی دهد.

 

وی با اشاره به برپایی مراسم عزاداری برای سید و سالار شهیدان، گفت: توسل به امام حسین (ع) سعادت و خوشبختی بشر را تا قیامت رقم خواهد زد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به فرموده امام راحل «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ اصیل عاشورایی تاکید کرد.

 

مسعودی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نهادینه شدن فرهنگ عاشورایی در جامعه، گفت: تمسک به فرهنگ عاشورایی و انقلابی باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: مسئولانی که تخلف می‌کنند و سبب بدبینی مردم نسبت به نظام می شوند عامل اصلی انحراف آنها نداشتن بصریت از اسلام و اقعه عاشورا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار