رئیس ثبت احوال ابرکوه از ثبت 32مورد طلاق در 6 ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ،5.8 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۳۰۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 09 October 2016
به گزارش تابناک یزد،غلامرضا شفیعی  اظهارکرد: درهمین مدت 529 نوزاد متولد شدندکه نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش دارد.
وی افزود: در شش ماهه نخست امسال 113مورد وفات دراین اداره ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش داشته است.
شفیعی ادامه داد: خانوادi ها بیشتر نام های فرزندانشان را از اسامی ائمه اطهار (ع) برای پسران از نام محمد، علی، امیرعلی، حسین ، ابوالفضل، امیر محمد و امیرعباس و برای دختران نام فاطمه، زهرا ، زینب و ریحانه انتخاب کردند.
این مسئول بابیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال243 مورد ازدواج ثبت شد افزود: این رقم نسبت به سال قبل 10 درصد کاهش نشان می دهد.
این مسوول، ازصدور سه هزارو 581 فقره کارت ملی هوشمند درشش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: تاکنون بیش از هفت هزار و500 مورد کارت ملی هوشمند برای متقاضیان صادر شده است.
رئیس ثبت احوال شهرستان ابرکوه تصریح کرد: درهمین مدت یکهزار و 413 جلد شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال و نیز برای نوزادان دراین شهرستان صادر شده است.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون برای افراد بالای 15 سال بیش از 15هزار و 591 جلد شناسنامه مکانیزه صادرشده است و این شناسنامه ها دارای فناوری جدید و ضریب امنیتی بالایی هستند و قابلیت جعل ندارند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار