آخرین جزئیات درگیری مسلحانه پلیس گلستان با اشرار
یکی از مأموران پلیس گلستان که در پی درگیری با اشرار و اراذل و اوباش به ضرب گلوله زخمی شده بود صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کد خبر: ۳۰۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 09 October 2016
یکی از مأموران پلیس گلستان که در پی درگیری با اشرار و اراذل و اوباش به ضرب گلوله زخمی شده بود صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل شد.
عصر روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آق‌قلا پس از شناسایی اراذل و اوباش این شهرستان، برای دستگیری آنها در یکی از روستاهای آق‌قلا وارد عمل شدند.

در نخستین مرحله عملیات دستگیری، مأموران موفق شدند چهار نفر از اراذل و اوباش و اشرار شناسایی شده که در یک کانتینر واقع در اطراف یک دامداری بوده‌اند را دستگیر کنند.

در مرحله دوم عملیات، مأموران پس از ورود به دامداری با غافلگیری مجرمان مواجه شده و مجرمان از داخل اتاقک موجود در دامداری چهار نفر از مأموران را به ضرب گلوله مجروح کردند.

با توجه به حساسیت موضوع تیم‌های پلیس آگاهی و یگان ویژه نیز وارد عمل شده و تمامی هفت مجرم مورد نظر به همراه فرد تیرانداز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت مأموران مجروح که در بیمارستان پنج آذر گرگان بستری هستند، گفت: متأسفانه یکی از همکاران به دلیل شدت جراحت‌های وارد شده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

علی‌اکبر جاویدان بیان کرد: سه نفر دیگر در حال مداوا هستند و تلاش پزشکان برای بهبودی حال مأموران ادامه دارد.

وی در خصوص متهمان دستگیر شده بیان کرد: این افراد از اراذل و اوباش سابقه‌دار منطقه بودند که شکایت‌های بسیار زیادی علیه آنها از سوی مردم به پلیس واصل شده بود.

جاویدان بیان کرد: این افراد با ایجاد رعب و وحشت و تیراندازی در روستاهای اطراف اقدام به زورگیری کرده و باعث سلب آسایش برای مردم شده بودند که عملیات شناسایی و دستگیری آنها روز گذشته اجرا شد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: از مخفیگاه متهمان یک سلاح شکاری غیرمجاز وینچستر، تعدادی سلاح سرد نامتعارف و مواد مخدر کشف شده است.

جاویدان بیان کرد: جرائم خشن خط قرمز پلیس است و هر فردی که باعث سلب آسایش و آرامش مردم شود در چنگال همت و اقتدار پلیس و دستگاه قضایی خواهد بود.

وی با اشاره به تأکید دستگاه قضایی در برخورد قاطع با این افراد بیان کرد: خوشبختانه شهروندان قانونمند و فهیم استان گلستان همکاری بسیار خوبی را با پلیس دارند و در راستای توسعه و گسترش نظم و امنیت همیشه همراه پلیس هستند.

جاویدان در پایان متذکر شد: پلیس در برخورد با مجرمان با هیچ فردی مماشات نخواهد کرد و بر اساس قانون با هر فرد متخلف و مجرمی برخورد قاطع خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
شهادت زبیند مردان هست وچه خوب این شهادت در راه ارامش هم وطن بود این شهید خیلی خوب بود که در محرم وانها نزدیک عاشوار و به قافلیه امام حسی پیوست خداوند به خانواده این عزیز صبر.بدهد و از قویه قضایه میخواهم بعد از عاشورا این معلون در همنجا.دار بزنند
کریمیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
واقعاکسی که درداخل کشوربه روی پلیس آتش میگشایدفرقش بایک متجاوزاجنبی چیست؟جوابگوی خانواده محترم شهیدکیست؟آخه چرابایدهمدرمرزهاشهیدبدیم هم درداخل؟بدون شک آن اشراربه جزای جنایاتشان خواهندرسیدوجا دارد ملت ایران به خانواده های شهیدداده نیروی انتظامی تسلیت گفته وقدردان خون ریخته شان جهت حفظ امنیت وآرامش جامعه باشند..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار