بیشترین فراوانی انتخاب نام پسران در شهرستان لارستان در سال گذشته به نام‌های امیرعلی، امیرحسین، علی، محمد، اباالفضل، امیرمحمد، محمدطاها اختصاص داشته که از این میان اسم "امیرعلی" با بیشترین فراوانی به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۳۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 04 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:عبدالعلی قائدی، با بیان اینکه از ابتدای سال 1390 کار صدور شناسنامه‌های مکانیزه آغاز شده است، اظهار داشت: از آن زمان تاکنون تعداد 39 هزار و 661 فقره شناسنامه مکانیزه در لارستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد 4 هزار و 155 تولد در شهرستان لارستان به ثبت رسیده است، افزود: این میزان نسبت به سال 1392، 2.2 دهم درصد رشد داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال لارستان با تأکید بر اینکه یکی از شاخص‌های رشد و توسعه در کشورها امید به زندگی است، تصریح کرد: در سال‌های اخیر امید به زندگی در کشورمان افزایش قابل قبولی داشته، به طوری که در بین مردان امید به زندگی به 72.1 دهم سال و در خانم‌ها به 75.9 دهم سال رسیده است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش سن ازدواج در ایران و به تبع آن در لارستان بیان کرد: میانگین سن ازدواج در لارستان در مردان به 28 سال و در خانم‌ها به بیش از 22 سال رسیده است.

قائدی با اشاره به میزان ازدواج و طلاق انجام شده در سطح شهرستان لارستان در سال گذشته گفت: در سال 93، تعداد هزار و 960 فقره ازدواج و تعداد 392 فقره طلاق در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال لارستان با اشاره به آمار ولادت و فوتی سال 93 در شهرستان لارستان گفت: در این سال تعداد 4 هزار و 155 ولادت و 908 فقره فوتی به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: بیشترین فراوانی انتخاب نام پسران در شهرستان لارستان در سال گذشته به نام‌های امیرعلی، امیرحسین، علی، محمد، اباالفضل، امیرمحمد، محمدطاها اختصاص داشته که از این میان اسم "امیرعلی" با بیشترین فراوانی به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال لارستان با برشمردن ویژگی‌های کارت‌های هوشمند ملی در بهره‌مندی آسان، سریع و باکیفیت بهتر خدمات دولتی در آینده نزدیک افزود: کار صدور کارت هوشمند ملی از اسفندماه 1392 در لارستان آغاز و تاکنون 4 هزار و 647 فقره کارت در لارستان صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار