مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در سه سال و نیم گذشته 36 پروژه ورزشی در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۳۰۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 10 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامعلی دانشور ظهر امروز در جلسه ستاد سازماندهی جوانان و شورای ورزش شهرستان رودان ضمن تسلیت به مناسبت ایام دهه محرم اظهار داشت: 22 دستگاه اجرایی در شهرستان‌ها عضو ستاد سازماندهی جوانان هستند که ریاست این ستاد را فرمانداران شهرستان و در مرکز، استاندار هرمزگان بر عهده دارند و رؤسای ادارات ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش هم به عنوان دبیران این ستاد در شهرستان و استان عهده‌دار هستند و هر کدام از این دستگاه‌ها تکالیفی را برعهده دارند.

وی عنوان کرد: تمام مشکلات جوانان ورزش نیست و ورزش بخشی از مشکلات جوانان است و جوانان دغدغه‌های گوناگون دیگر را دارند و ازدواج و مسکن نیز جزء اصلی این دغدغه‌هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان به کمبود اعتبارات در حوزه ورزش و جوانان اشاره و تصریح کرد: متاسفانه در سال 94 اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال برای ورش و جوانان استان به تصویب رسید که از این مبلغ فقط 32 میلیارد ریال آن تخصیص داده شد که بخش زیادی از مصوبات در شهرستان‌ها تحقق پیدا نکرد.

وی در ادامه تاکید کرد: کمبود و یا نبود اعتبارات دلیل بر این نیست که ما کار نکنیم و از فعالیت‌های ورزشی دست بکشیم بلکه با برنامه‌ریزی درست و استفاده از منابع و امکانات موجود به فعالیت‌های خود ادامه دهیم و اگر اعتبارات تخصیص داده شود با نگاهی استانی اعتبارت با رعایت عدالت در بین شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

دانشور یادآور شد: در سه سال و نیم گذشته که بنده به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان در خدمت مردم شریف استان بودم بیش از 36 پروژه ورزشی در استان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در پایان با اشاره به استادیوم ورزشی شهرستان رودان خاطرنشان کرد: امسال اعتباری را برای اصلاح چمن ورزشگاه در نظر گرفته‌ایم که بتوانیم چمن زمین فوتبال را بازسازی کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار