مدیر نظارت بر دارو و موادمخدر معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از عرضه داروهای بیماران خاص و شیمی درمانی در تمام شهرهای استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، دکتر حسین رضاپور در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 240 داروخانه در سطح استان، گفت: از این تعداد مجوز 10 داروخانه طی یک ساله گذشته برای شهر کرمانشاه صادر شده و به همین تعداد نیز مجوز تاسیس داروخانه در شهرستان‌های دیگر داده شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع داروخانه‌های استان 40 داروخانه بصورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و در حال حاضر در همه شهرهای استان داروخانه شبانه‌روزی فعال داریم.

این مقام مسئول با اشاره به وجود واحد رسیدگی به شکایات در حوزه مدیریت دارویی دانشگاه، گفت: در نیمه ابتدای امسال 80 مورد شکایت در خصوص داروخانه‌ها داشتیم که عمده شکایت‌ها مربوط به بحث گرانفروشی دارو بوده که تنها یک درصد موارد شکایت موردتایید قرار گرفت و این امر ناشی از عدم آگاهی مردم نسبت به تغییر قیمت داروها است.

رضاپور با اشاره به شروع طرح تمایز پوشش پرسنل داروخانه با مسئول فنی داروخانه، گفت: تمایز پوشش موجب می‌شود مردم به محض ورود به داروخانه متوجه شوند که مسئول فنی چه کسی است و مطالبات خود را از او درخواست کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تا سال گذشته تنها دو داروخانه دولتی در سطح استان مجاز به عرضه داروهای بیماران خاص وشیمی درمانی بودند، گفت: از ابتدای امسال تعداد این داروخانه‌ها را افزایش داده‌ایم.

رضاپور افزود: در حال حاضر در هر کدام از شهرهای استان حداقل یک داروخانه داروی بیماران خاص و شیمی درمانی را عرضه می‌کنند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار