فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی، قطعات خودرو و موتور کولر آبی و کشف 64 مورد سرقت خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا سرهنگ رضا شیرزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی، لوازم و قطعات داخل خودرو، موتور کولر آبی در سطح حوزه استحفاظی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 24 الهیه، 13 فردوسی، 17 بعثت، 18 سجادیه، 20 حافظیه و 15 شریعتی با تلاش مستمر موفق به شناسایی یک باند 6 نفره در این زمینه شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدام های اطلاعاتی مخفیگاه اعضای این باند در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
سرهنگ شیرزادی اظهار کرد: در بازجویی های صورت گرفته متهمان به 64 مورد سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند. 

** سارقان احشام در شهرستان گیلانغرب دستگیر شدند
فرمانده انتظامی گیلانغرب نیز از دستگیری سارقان احشام و کشف چهار مورد سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در سطح این شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. 
سرهنگ محسن ویسی گفت: در این راستا ماموران پس از انجام تحقیقات فنی در عملیاتی غافلگیرانه دو سارق احشام را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر آن ها را پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند. 
فرمانده انتظامی گیلانغرب اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و پلیسی از سارقان، چهار مورد سرقت احشام را کشف کردند. 
سرهنگ ویسی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری مالخرها از دامداران درخواست کرد: در نگهداری احشام خود بیشتر دقت کنند و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موارد را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار