دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی از پرداخت تسهیلات به 240 واحد تولیدی استان برای خروج از رکود خبر داد و گفت: تاکنون برای این واحد ها یک هزار و 340 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۱۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 17 October 2016
  به گزارش تابناک تبریز، سخاوت خیرخواه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: درخواست یک هزار و 242 واحد تولیدی نیز در کمیته های کارشناسی بررسی و به بانک های استان بر اساس درخواست متقاضی ارجاع شده و در روند طرح رونق تولید مراحل بررسی و پرداخت را طی می کند.
وی با بیان اینکه بیشتر این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش پرداخت شده است، یادآور شد: در این تسهیلات، بدهی معوق غیرجاری واحدها، چک برگشتی و بدهی مالیاتی لحاظ نشده است.
مشاور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با بانک های استان و تمرکز ویژه استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر روی طرح رونق تولید، امید است تا پایان مهر، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی سرعت بیشتری به خود گیرد و کارخانجات زیادی از این تسهیلات بهره مند شود.
خیرخواه با بیان اینکه در آنالیز مشکلات، کمبود نقدینگی مشکل بیشتر واحدهای تولیدی استان و حتی کشور است، ابراز امیدواری کرد: با تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی رونق تولید در استان مشهود می شود.
وی از پرداخت یک هزار و 600 میلیارد ریال به 266 واحد تولیدی در قالب پرداخت مستقیم بانک و خارج از تسهیلات طرح رونق تولید خبر داد و گفت: این تسهیلات علاوه بر تسهیلات طرح رونق تولید به طور مستقیم از سوی بانک های استان به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
خیرخواه اضافه کرد: با احتساب طرح رونق و پرداخت مستقیم بانک، در مجموع 506 واحد تولیدی استان 2 هزار و 930 میلیارد ریال در 4 ماه اخیر تسهیلات بانکی دریافت کرده است./ایرنا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار