آیت الله علوی گرگانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان بر لزوم الگو بودن و عمل به نکات آموزشی و تربیتی توسط مربیان آموزشی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۱۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 17 October 2016
به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی قبل از ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از معلمان و اعضای انجمن اولیا و مربیان استان قم با اشاره به اینکه هدف از آفرینش انسان امتحان بوده است، گفت: دنیا برای انسان دار امتحان است تا از این طریق بتواند به خداوند نزدیک شود.

وی در ادامه تشکیل انجمن اولیا و مربیان را عملی شایسته عنوان کرد و گفت: هر چه که اولیا و مربیان دست به دست یکدیگر دهند به نفع تربیت فرزندان است.

استاد سطوح عالی حوزه در ادامه با تأکید بر اینکه معلمان و مربیان آموزشی باید الگو باشند، ابراز داشت: افرادی که چنین مسئولیتی دارند باید واقعا مربی باشند و در عمل نیز به گفتارهای خود توجه کنند.

وی بر ضرورت رعایت اصول تربیتی از سوی مربیان تأکید کرد و گفت: در برخی موارد که اندک هم است خبرهایی از تنبیه بدنی شنیده شده که این عمل‌از یک مربی درست نیست.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: در مسائل دینی و اخلاقی نیز مربیان باید توجه ویژه داشته باشند به عنوان مثال در وقت نماز این‌گونه نباشد که مربیان خود به این مسئله اهمیت ندهند.

وی در پایان بر استحکام هرچه بیشتر پیوند بین اولیا و مریبان تأکید کرد و بیان داشت: این امر موجب رشد دینی و کمال بیشتر فرزندان می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار