قناعتی:
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تخلفات پروژه بهرود گفت: در صورت بی پاسخ ماندن نامه درباره پروژه هتل اسپیناس از شهردار تهران طرح سوال می کنم.
کد خبر: ۳۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 05 May 2015
به گزارش ایرنا ابوالفضل قناعتی در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: اسفند ماه سال گذشته تذکری در خصوص پروژه بهرود و ساخت هتل اسپیناس مطرح و نامه کتبی آن را نیز ارسال کردم.

وی افزود: بعد از گذشت بیش از 45 روز هنوز پاسخی دریافت نکرده ام. 

وی با اشاره به انتقال شهردار منطقه به منطقه ای حساس تر تصریح کرد: باید از شهردار تشکر کنیم که اینقدر به حرف اعضای شورا اهمیت می دهد.

وی همچنین با اشاره به برخی تخلفات در منطقه یک شهرداری تهران نیز گفت: به دلیل عدم پاسخگویی شهرداری فرصتی برای اعلام تخلفات دیگر نمی ماند.

اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران که عضو یکی از ادارات کل ماده 100 است اظهار کرد: درباره تخریب علاءالدین با کسی تعارف نداریم و از شورای شهر می خواهیم پای آن بایستد.

وی ادامه داد: پرونده ارجاع شده پروژه اسپیناس به کمیسیون ماده 100 مربوط به ساخت یک طبقه استخر با سقف معلق یا سبک است.

دوستی خاطرنشان کرد: خلاف مطرح شده در پرونده مذکور نیست و دو طبقه به ساختمان اضافه نشده است بلکه مالک تراکم از سطح به ارتفاع داده شده است. 

قناعتی در پاسخ به توضیحات دوستی گفت: پاسخی درباره پرسش بنده نیامده و اگر این پاسخ به دستم نرسد از شهردار تهران طرح سوال می کنم.



** زور ما به شهردار تهران نمی رسد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم واکنش شهردار به رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران گفت: زور ما به شهردار تهران نمی رسد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات توهین آمیز رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران تصریح کرد : بنده فایل صوتی ارائه شده را گوش ندادم اما از متنی که خواندم مخاطب را یکی از اعضای شورای شهر تهران دانستم.

قناعتی با اشاره به درخواست از شهردار تهران برای پاسخگویی اظهار کرد: در آخرین دیدار، شهرام گیل آبادی خطاب به من و محمدمهدی تندگویان بیان کرده که منظور بنده اعضای شورای شهر نبود اما اگر می خواهید به خود بگیرید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهردار تهران به حرف ما گوش نمی دهد و به توصیه های ما توجه نمی کند به همین دلیل زورمان به تغییر رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران نمی رسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار