کرمانشاه- مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان را اعلام و از برگزاری نشست تخصصی کتابخوان با موضوع کتابداری در این هفته خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 25 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،معصومه حسنی خوانسار در خصوص برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه گفت: برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه از ۲۲ آبان آغاز خواهد شد.

وی افزود: از جمله برنامه های این هفته می توان به نشست تخصصی کتابخوان با موضوع  کتابداری اشاره کرد که با همکاری  گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، از برگزاری همایش گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی نیز در این هفته خبر داد.

وی افزود: دیدار مجموعه کتابخانه های عمومی استان با ائمه جمعه از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

حسنی خوانسار، هم چنین از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب در این هفته خبر داد و گفت: عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته است.

وی از تجلیل از کتابداران و فعالان حوزه کتاب نیز طی این هفته خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی نیز برای این هفته در دستور کار است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در خصوص تعداد کتابخانه های استان نیز گفت: هم اکنون  ۷۷ کتابخانه نهادی و ۱۷ کتابخانه مشارکتی در استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

وی تعداد اعضای این کتابخانه ها در استان را حدود ۵۰ هزار نفر اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار