مشاور وزیر دفاع:
مشاور وزیر دفاع با یادآوری اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حتی جهان گفت: دشمنان نمی توانند با ابزار مادی به این قدرت آسیب بزنند.
کد خبر: ۳۱۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 29 October 2016
مشاور وزیر دفاع با یادآوری اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حتی جهان گفت: دشمنان نمی توانند با ابزار مادی به این قدرت آسیب بزنند.

رستم قاسمی شامگاه پنجشنبه در یادواره 19 شهید محله قلعه حسن گرگان خطاب به کسانی که معترض به حضور عده ای از جوانان کشورمان در مقابله با داعش در خارج مرزها هستند، افزود: بدانید اگر در لبنان و سوریه نجنگیم باید در تهران به مقابله با داعش برویم.
وی ابراز داشت: این تفکر که چرا در سوریه می جنگیم را خواص هم بعضا نمی دانند؛ دشمنان داعش را پرورش را داده اند تا مسلمان علیه مسلمان جنگیده و از این طریق به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

* جایگاه شهدای مدافع حرم والاست
سردار قاسمی در ادامه گفت که جایگاه شهدای مدافع حرم بسیار والاست زیرا آنان در قربت شهید شده اند و نمونه بارز آن سردار اسکندری است که در سوریه توسط دژخیمان داعش سر بریده شد.
مشاور وزیر دفاع بر برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: این اقدام ارزشمند را باید حفظ کنیم زیرا بهترین الگو برای یادآوری مقابله با توطئه دشمنان و زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب و انتقال این ارزش به نسل آتی کشور است. 
در این مراسم معنوی که شماری از مسوولان استان گلستان نیز حضور داشتند، مداحان اهل بیت در منقبت شهدا به مداحی پرداخته و شرکت کنندگان نیز با قرائت آیاتی از کلام وحی یاد شهدا را گرامی داشتند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار