معاون فرماندار بیله سوار مغان از مسوولان این شهرستان خواست امنیت غذایی در این شهرستان مرزی را جدی بگیرند.
کد خبر: ۳۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ 06 May 2015
محمد ابراهیمی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان افزود: سلامت روان و جسم مردم از همه تکالیف برای ما مسوولان ضرورتی سنگین و از اهم ماموریت ها است و یک لحظه غفلت و کوتاهی در تضمین امنیت روان و جان مردم فاجعه آفرین خواهد بود.

وی گفت: مرزی بودن شهرستان بیله سوار ، وجود گمرک و پایانه مرزی ، تردد اتباع آذری ، مسافت طولانی شهر از مرکز استان ، زمین های زراعی وسیع منطقه و بکارگیری انواع سموم و کودهای شیمیایی در بخش کشاورزی لزوم توجه به موضوع بهداشت را ضروری کرده است.

وی اظهار کرد: رفع نابسامانی در دفن زباله های و فاضلاب غیرمجاز و غیر بهداشتی به ویژه

در هوای گرم و داشتن پزشکان متخصص در رشته های مختلف از جمله رادیولوژیست و قلب در این شهرستان یک ضرورت حیاتی است.

معاون فرماندار بیله سوار از اختصاص 11 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان های شهرهای مرزی بیله سوار و جعفرآباد ، 12 میلیارد و 440 میلیون ریال برای اجرای کامل طرح نظام سلامت در شهرستان ، سه میلیارد ریال برای خرید دستگاه ABG و سه میلیارد و 350 میلیون ریال برای ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی روستای بابک از محل های مختلف استانی و شهرستانی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، دکتر بخشنده مدیر شبکه بهداشت و درمان بیله سوار مغان نیز در این جلسه از اجرای طرح تحول نظام سلامت و بررسی نقاط ضعف و قوت این طرح خبر داد.

او اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده نسبت به جذب پزشک متخصص قلب و رادیولوژیست از سوی مرکز استان قول مساعد داده شده است.

بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

روزانه حدود سه هزار مسافر از طریق گمرک مرزی این شهرستان بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار