بانوان بسکتبالیست تیم نادر شیمی قم بدون دلیل و توجیه قانع کننده‌ در مرحله پایانی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور حاضر نشدند.
کد خبر: ۳۱۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 29 October 2016
به گزارش تابناک قم‏، تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم با وجود اینکه هیچ بختی برای صعود به مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور نداشت اما قرار بود در دو دیدار مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال بانوان ایران برای دفاع از اعتبار خود به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد.

این در حالی است که امسال فدراسیون بسکتبال، لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور را به شکل رفت و برگشت و در قالب بازی‌های دوره‌ای بین تیم‌های شرکت کننده برنامه‌ریزی کرده بود و دیدارهای مرحله پایانی در حالی به انجام رسید که نماینده کرمان قهرمان شد.

تیم‌های شرکت کننده در فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور ابتدا دیدارهای دور رفت را در دو مرحله برگزار کردند و سپس به دور برگشت آمدند و نخستین مرحله دور را نیز اوایل مهر انجام دادند و مرحله پایانی به میزبانی باشگاه شاهین تهران انجام شد.

بازی‌های مرحله دوم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که نماینده قم بعد از ناکامی در سه مرحله از رقابت‌های این فصل، با وجود اینکه شانسی برای لیگ برتری شدن ندارد اما باید برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌رفت اما مقابل حریفان حاضر نشد.

آخرین مرحله از دور برگشت رقابت‌های فصل 1395 لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور به مدت دو روز به میزبانی باشگاه شاهین تهران برگزار شد و تیم بسکتبال تجهیزات ترافیکی نمای‌سبز کرمان با برتری مقابل حریفان خود قهرمان رقابت‌های این فصل شد.

این در حالی است که تیم بسکتبال بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین تهران در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد، تیم بسکتبال فست‌فود کارای مشهد به مقام سوم دست یافت و تیم‌های بانوان سپنتا تهران و باشگاه فرهنگی ورزشی حاج‌حسن ساری نیز عناوین چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم بسکتبال بانوان نادر شیمی قم باید در دو دیدار پایانی خود از رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور برابر رقبای مشهدی و کرمانی که بین سه تیم برتر قرار گرفتند، صف‌آرایی می‌کرد اما حتی در این رقابت‌ها حضور نیافت.

امسال دو مرحله از بازی‌های این دوره در نیم‌فصل نخست به میزبانی شهرهای کرمان و ساری به انجام رسید و نماینده بسکتبال استان قم به عنوان دارنده مقام نایب‌قهرمانی فصل قبل لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، در نیم‌فصل متحمل چهار باخت و کسب تنها یک پیروزی شد.

سپس بازی‌های دور دوم از نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در ساری برگزار شد و نادر شیمی دو باخت دیگر متحمل شد و در مرحله نخست دور برگشت نیز یک برد و یک باخت کسب کرد تا در مجموع با هشت باخت در 10 مسابقه این فصل به حریفان خود ببازد و با کارنامه‌ای ضعیف با مربیگری سمیه محراب‌بیگی این رقابت‌ها را به پایان برساند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار