معاون فرماندار رودان گفت: اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم یکی از مهم‌ترین طرح‌های حوزه سلامت است که با چشم‌اندازی مثبت در جهت سلامت جامعه انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 29 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کوروش نیک طبع افزود: اجرای طرح غربالگری تنبلی چشم نیز از برنامه‌های مهمی است که سلامت یک نسل را مورد هدف قرار می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: دولت همواره برنامه‌های مدونی را برای سلامت جامعه دارد و از بدو تولد تا دوران بزرگ‌سالی یک فرد را موردحمایت قرار می‌دهد.
 
معاون فرماندار رودان تصریح کرد: دولت در تلاش است با ایفاء نقش مؤثر در سلامت افراد و جامعه نسلی پویا، سالم و توانمند تربیت شوند تا بتوانند درصحنه‌های مختلف باعث پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشند.
 
کوروش نیک طبع گفت: قطعاً از طریق اجرای این طرح‌ها به‌ویژه طرح تنبلی چشم در دوران کودکی مشکلات افراد به‌راحتی شناسایی و برای درمان آن نیز سریع اقدام خواهد شد.
 
وی در ادامه با تأکید بر بحث سلامت در جامعه خواستار مشارکت و تعامل در برنامه‌های حوزه بهزیستی و بهداشت شد.
 
معاون فرماندار رودان خاطرنشان کرد: طرح پیشگیری از تنبلی چشم در شهرستان رودان هم‌زمان با سراسر کشور برای کودکان 3تا6 سال به مدت دو ماه از اول آبان ماه انجام می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های سنجش و طرح پیشگیری تنبلی چشم در سطح شهرها و روستاها نسب به مشارکت در این طرح مهم اقدام کنند. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار