کد خبر: ۳۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 06 May 2015
مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان البرز گفت: برای بهره برداری سالن ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب اعتبارات خوبی تخصیص یافته است. به همین منظور در پی افزایش قهرمانی ها در سال جاری هستیم.

به گزارش مهر، اولین نشست مشترک روسای هیات های ورزشی استان البرز در سال ۹۴، عصر امروز در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

رضا گل محمدی به اهمیت بالای فعالیت هیئت های ورزشی در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات سال گذشته توانستیم به بسیاری از اهداف برنامه ریزی شده برسیم. در سال ۹۴ به فکر افزایش قهرمانی ها باشیم.

گل محمدی در ادامه به ساخت سالن ۶ هزار نفری شاره کرد و گفت: اعتبارات خوبی برای ادامه ساخت سالن ۶ هزار نفری تخصیص داده شده است به همین منظور باید این سالن را هر چه زودتر به بهره برداری برسانیم.

کارگروه ساماندهی امور مالی هیئت های ورزشی تشکیل می شود

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان البرز به حضور خود در جلسه هفته آینده شورای شهر اشاره کرد و گفت: هدف از حضورم در جلسه شورای شهر تامین اعتبارات برای هیئت های ورزشی است.

در ادامه این جلسه نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش اظهار کرد: توجه به رده های سنی پایه، توجه شایسته به ورزش بانوان، اهمیت کیفیت در بحث ورزش قهرمانی، ایجاد مرکز آموزش از مهم ترین سیاست های اجرایی ورزش و جوانان استان است که انتظار می رود همه هیئت ها در همین راستا گام بردارند.

وی ادامه داد: آموزش برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. باید هیئت های ورزشی اسامی مدارس مجوز دار را اعلام کنند تا خانواده ها فرزندان خود را برای ورزش در این مدارس ثبت نام کنند.

وی در پایان در خصوص ساماندهی امور مالی هیئت های ورزشی گفت: بر این اساس کارگروهی تشکیل خواهد شد که طور منظم برای ساماندهی مالی هیئت ها برنامه ریزی کند امیدواریم زین پس مشکلات مالی مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار