رئیس سازمان اقتصاد و دارایی خوزستان با اشاره به این که هیچ استانی مانند خوزستان دارای پتانسیل جذب سرمایه‌گذار نیست، گفت: اگر هر اداره در حیطه فعالیت خود، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جذب سرمایه‌گذاری را ارائه کند، شاهد افزایش جذب سرمایه‌گذاری در استان خواهیم بود
کد خبر: ۳۲۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 31 October 2016
مسعود صدری اظهار کرد: ظرفیت بالقوه جذب سرمایه‌گذار و پتانسیل‌های استان در این زمینه بسیار زیاد است اما بالفعل کردن این پتانسیل ها همت مسئولان و اقبال سرمایه‌گذاران را می‌طلبد.

وی افزود: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رفع موانع این بخش برای جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم است. همچنین دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات مانند محیط زیست، اداره میراث فرهنگی و ... با تسهیل‌گیری که انجام می‌دهند، می‌توانند به جذب سرمایه‌گذار بیشتر در استان کمک کنند.

صدری با بیان این نکته که هر اداره و دستگاهی در استان، فرآیندها و شرایط خود را به صورت شفاف به سرمایه‌گذاران معرفی کند، عنوان کرد: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای می‌تواند راهکاری بسیار خوب برای جذب سرمایه‌گذار در استان باشد.

وی ادامه داد: با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه‌ها و همایش‌های مختلف، می‌توانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان بهره بگیریم و ظرفیت‌های استان را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.

صدری، با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تاثیر مثبت در اقتصاد استان دارد و اگر در این نمایشگاه‌ها سرمایه‌گذاری جذب شود، اثر مستقیمی بر اقتصاد استان خواهد گذاشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار