امام جمعه تربت جام در یوم الله 13 آبان:
امام جمعه تربت جام گفت: کفر به طاغوت باعث عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است و 13 آبان روز استکبار ستیزی از این جهت یوم الله است که در آن فریاد مرگ بر آمریکا امت حزب الله طنین انداز می شود.
کد خبر: ۳۲۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 03 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، حجت الاسلام جواد طاهری افزود: یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز احیا مسلمانی است  و قرآن کریم از مسلمانی یاد می کند که کفر به طاغوت و ایمان به خداوند داشته باشد.

وی با اشاره به این که کفر به طاغوت باعث عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شده است تصریح کرد: 13 آبان روز استکبار ستیزی از این جهت یوم الله است که در آن فریاد مرگ بر آمریکا امت حزب الله طنین انداز می شود و این یک شعار قرآنی و اهل بیت (ع) است.

وی با اشاره به این که 13 آبان در سال های 43، 57 و 58  شاهد سه واقعه تاریخی و بزرگ است خاطر نشان کرد: سرآغاز یکی از این روزها تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه بود و در امتداد این مسیر شهادت جمعی از دانشجویان و دانش آموزان در اعتراض به سیاست های استکباری و همچنین تصرف لانه جاسوسی آمریکا در ایران می باشد که با اعتراض و شهادت خود خط سرخ حسینی پر رنگ کردند.

امام جمعه تربت جام ادامه داد: امروز استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار خون هزاران نفر از مرد، زن، کودک و نوجوان بی گناه کشورهای یمن، عراق، افغانستان و سوریه را می ریزند که متأسفانه برخی کشورهای همسایه از جمله آل سعود خبیث نیز دستشان به ریختن خون مسلمانان آلوده است.

حجت الاسلام طاهری با گرامیداشت 37 هزار شهید دانش آموز کشور و 40 شهید دانش آموز تربت جام با اشاره به ویژگی های دانش آموزان گفت: دانش آموزان عزیز کشورمان با تأسی از قیام امام حسین(ع) و امام خمینی (ره) امروز با ایمان، شجاع، بصیر، استکبار ستیز و ولایت مدار گوش به فرمان ولی فقیه زمان هستند.

امام جمعه در پایان تأکید کرد: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که علیه یکدیگر کتاب و مطلب بنویسد در جبهه دشمن قرار دارند، امروز توده عظیم تشیع و جامعه اهل سنت در یک کشتی نشستند که نقطه قوت ما است و دشمن از این وحدت کلمه به وحشت افتاده است.
گفتنی است؛ همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش آموز راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت، ائمه جمعه و جماعات،مسئولان اجرایی، دانشجویان، دانش آموزان، فرهنگیان، کسبه وبازاریان، فرماندهان وکارکنان قوای نظامی، انتظامی و امنیتی از میدان شهدا تا میدان حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.
 
در ادامه شرکت کنندگان با سردادن شعار همچون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و...» خشم انزجار خود را از استکبار جهانی ، صهیونیسم بین الملل وعُمال پلیدش اعلام داشته و با تأسی از دم مسیحایی امام(ره) و شهدای والامقام  بر حمایت و پشتیبانی خود از فرماندهی معظم کل قوا در همه عرصه ها تأکید داشتند.
 در پایان این آیین و اجتماع باشکوه استکبار ستیزی؛ قطعنامه راهپیمایی یوم الله 13 آبان قرائت و با آتش زدن پرچم "آمریکا واسرائیل" شرکت کنندگان با سر دادن شعار الله اکبر، خامنه ای رهبر بندهای آن را مورد تأیید قرار دادند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار