روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از وظایف ایجاد قرارگاه های پیشرفت و آبادانی سپاه، شناسایی استعدادهای کارآفرین در کشور است.
کد خبر: ۳۲۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 05 November 2016
تابناک شهرکرد-رمضان شریف گفت: اصل موضوع ایجاد این قرارگاه ها در کشور از سوی سپاه، شناسایی استعدادهای خلاق در استان ها به منظور کارآفرینی است.
به گفته وی اکنون یکی از مشکلات کشور، محدودیت هایی است که دولت ها برای ایجاد اشتغال دارند که یکی از زیرکمیته های این قرارگاه، شناسایی استعدادها و فراهم کردن فرصت کارآفرینی در کشور است.
شریف ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی امکانات موجود کشور در همه بخش ها به همراه مجموعه سپاه به مردم خدمت رسانی بیشتری شود.
وی گفت: سپاه در محرومیت زدایی در بخش های دیگر از جمله بهداشت و درمان نیز فعالیت های گستره ای را انجام داده است.
شریف تصریح کرد: سپاه تجربه خوبی در قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی دارد که این تجربه با مرکزیت سپاه پس از جنگ تحمیلی بدست آمده است.
وی گفت: مقرر شد با توجه به مشکلات و محرومیت هایی که در استان ها وجود دارد و با توجه به وجود نیروهای متخصص و امکانات موجود سپاه در استانها، یک وحدت فرماندهی در این زمینه صورت گیرد تا از امکانات و نیروهای تخصصی برای محرومیت زدایی استفاده شود.
وی تصریح کرد: قرار است در این راستا فرماندهان سپاه در استانها اختیارات بیشتری داشته باشند چرا که بانک اطلاعات گسترده تری از نارسایی ها و محرومیت ها و همچنین شناخت بهتری از امکانات در استانها دارند.
شریف ادامه داد: این دستور فرماندهی کل سپاه برای تشکیل قرارگاه های استانی پیشرفت و آبادانی پس از 6سال کار کارشناسی صادر شده است.
به گفته وی، تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی، کار محرومیت زدایی سپاه در استانها را سرعت می بخشد.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و مردم با داشتن فرهنگ اهل بیت (ع) و رهبری شجاع و توانا و مدبر، اساس و سرمایه اصلی کشورند.
شریف اضافه کرد: هر میزان بتوان به مردم در حوزه های مختلف کمک کرد، کشور به آرمان های مد نظر امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی نزدیک تر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار