معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت:با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده،آمار سرقت ها در استان تهران کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۲۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 06 November 2016
سید شهاب الدین چاووشی  با اشاره به لزوم همگرایی همه جانبه برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و مهار و کنترل بزهکاری ها در استان تهران اظهار داشت:حصول توفیقات هر چه بیشتر در این عرصه، مستلزم عزمی جدی و همتی عالی میان تمامی دستگاه های مسئول است و با اتکای به یک نهاد یا مجموعه خاص نمی توان آنچنان که باید به موفقیت برجسته ای نائل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران عنوان کرد:برآوردها موید این واقعیت است که استان تهران حدود۲۰ درصد از جمعیت کل کشور را در دل خود جای داده و این میزان از تراکم جمعیتی از اقصی نقاط کشور در این محدوده، لزوم هماهنگی، همسویی و یکپارچگی را بیش از پیش تقویت می کند.

وی افزود:در طول سه سال اخیر با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده و طراحی برنامه های مدون و اصولی، به موفقیت های چشمگیری در این استان نائل شده ایم که کاهش سرقت ها در مقایسه با سال های گذشته از نمونه های آن به شمار می رود.

چاووشی عنوان کرد:پویایی و کارآمدی مضاعف دستگاه ها و نهادهای فعال در استان تهران، ضرورتی اجتناب ناپذیر است که با تکیه بر آن می توان در حوزه ها و عرصه های گوناگون، مشکلات، نارسایی ها و کاستی های احتمالی را مهار و مدیریت کرد که در بخش ناهنجاری های اجتماعی و بزهکاری ها نیز این قاعده مصداق دارد.

وی در خاتمه یادآور شد:توانمندی ها و استعدادهای متنوع و بالقوه شهرستان های استان تهران، فرصتی ویژه و مغتنم به شمار می رود که با تلاش شبانه روزی و همدلی و همزبانی سازنده، روند پیشرفت و شکوفایی با سرعت و شتاب فزاینده تری طی خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار