کی روش در نشست خبری خود در تبریز:
نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز در سالن کنفرانس شرکت بنیان دیزل برگزار گردید.
کد خبر: ۳۲۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 06 November 2016
به گزارش تابناک تبریز ،کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ابتدای نشست خبری با تقدیر از دعوت زنوزی گفت،با توجه به علاقه شدیدی که به تبریز داشتم، حتی درصورت دعوت نشدن هم جهت بازدید از باشگاه خصوصی گسترش فولاد در تبریز حضور پیدا میکردم.

تبریز لایق میزبان تیم ملی است
 
 کی روش درباره اینکه آیا تبریز قابلیت میزبانی دیدارهای تیم ملی را دارد اذعان داشت، شهرتبریز میتواند میزبان دیدار های تیم ملی باشد و در این رابطه مکاتبات لازم جهت تأیید نهایی فیفا انجام شده است.
 
دغدغه تیم ملی درقسمت دروازه بانی است

مرد پرتقالی تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت دو بازیکن اصلی خود گفت: علیرضا بیرانوند به دلیل شکستگی دست به بازی سوریه نمی رسد و در این اردو همراه  ما نخواهد بود. وحید امیری شانس بازی کردن را دارد، وی تصریح کرد باید سریعا به تهران برگردیم و جلسه ای با کادر فنی داشته باشیم. بعد از جلسه لیست نهایی تیم ملی ارائه خواهد شد.

سرمربی تیم ملی درباره محمدرضا اخباری و شانس او برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی  گفت: البته من الان هیچ صحبتی نمی توانم انجام دهم. در ریز بازی تصمیمات لازم را خواهم گرفت. یکی از دغدغه های ما خط دروازه بانی است. الان خیلی زود است که بخواهیم تصمیم بگیریم. تصمیمات لازم را در زمان مناسب می گیریم. مطلبی را می توانم بگویم هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می شود معنایش این است که ما به او اعتماد داریم. پس شانس حضور در بازی را هر بازیکنی می تواند داشته باشد. شانس بازی را هر بازیکنی در تیم ملی دارد و امکان بازی نیز دارد. به همین منظور است که من آنها را دعوت می کنم.

سرمربی تیم ملی در خصوص شرایط محمدرضا ساکت و اینکه آیا او از تیم ملی جدا شده است؛ گفت: تعجب می کنم از این صحبت و اولین بار است این موضوع را می‌شنوم و در این خصوص اطلاعی ندارم. 

وی درباره اینکه به صورت کلی چه دیدگاهی درباره باشگاه گسترش دارد بیان داشت:در درجه اول باید بگویم این اقدام که یک باشگاه کاملا خصوصی است. امیدوار هستیم و مطمئن هستیم که باشگاه گسترش اولین باشگاه باشد و باشگاه های متعددی در آینده خصوصی بشوند. به خاطراینکه آینده فوتبال ایران باید در دست باشگاه های خصوصی باشند. رشد طبیعی فوتبال در جهان همین طور است. مطمئنا دولت محترم در ابتدا از باشگاه های فوتبال حمایت می کند. در آینده دیر یا زود روند پیشرفت فوتبال در این است که در دست باشگاه های خصوصی باشد. برای باشگاه گسترش مطلبی که مهم است این است که تصمیمات مناسب گرفته شود و به پیشرفت این باشگاه در سال های آینده کمک کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :