مدیرحج و زیارت استان یزد گفت : از تعداد 22هزار و143گذرنامه ارسالی مردم استان یزد برای صدور ویزا جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی تاکنون بیش از 19هزار رویداد برای زائران صادر شده و مابقی نیز در حال صدور است.
کد خبر: ۳۲۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 08 November 2016
به گزارش تابناک یزد،علی اصغر شریفی اظهارکرد: تاکنون 26 هزار زائر از استان یزد در قالب چهار هزار و 819 گروه برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی درسامانه (سماح) samah.haj.ir ثبت نام کرده اند.
وی بابیان اینکه داوطلبان پیاده روی اربعین حسینی تا 28 آبان ماه مهلت دارند برای پیاده روی اربعین درسامانه سماح به آدرس http://samah.haj.ir ثبت نام کنند خاطرنشان کرد: زائران ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند و از هم اکنون برای ثبت به 64 دفتر خدماتی زیارتی مجاز اقدام کنند.
شریفی بابیان اینکه به همراه داشتن گذرنامه و اخذ ویزا برای همه زائران اربعین ضروری است،اظهارکرد: بدون داشتن گذرنامه و ویزا ، اجازه خروج از مرز به متقاضیان زیارت کربلا در اربعین داده نمی شود.
شریفی اضافه کرد: پیش بینی می شود امسال ثبت نام برای پیاده روی دراربعین حسینی دراستان یزد به بیش از 30 هزار نفر برسد .
این مسئول ادامه داد: ورود و خروج زائران یزدی از شهر های مرزی چزابه است و استقرار موکب های ایرانی در مسیر عبور زایران اربعین با ستاد بازسازی عتبات عالیات است.
مدیر حج و زیارت استان یزد یاد آورشد: سال گذشته برای شرکت در زیارت اربعین حسینی 21 هزار 265 نفر متقاضی زیارت کربلا در قالب چهار هزار و 220 گروه از استان یزد به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: در هفت ماهه نخست امسال 15هزار و 972 زائر در قالب 420 کاروان که 308 کاروان به صورت هوائی و مابقی زمینی بود از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار