سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: تا انتهای آذرماه ۲۳ پایگاه سلامت در نیشابور افتتاح خواهد شد که خدمات‌رسانی آن‌ها رایگان است.
کد خبر: ۳۲۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 08 November 2016
به گزارش ‌تابناك رضوي، محسن عظیمی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح هشتمین پایگاه سلامت مرحوم دشتیانی که توسط خیر‌ نیک‌اندیش مرحوم علی‌اصغر دشتیانی و بانو لیلا سعادتی به دانشکده علوم پزشکی ‌نیشابور اهداشده بود، اظهار داشت: رستگاری بحث امروز و دیروز نیست بلکه نیاز جامعه بشری است، اینکه به این نقطه برسیم که اموالمان را برای استفاده از خلق‌الله اختصاص دهیم، جایگاه بالایی در نزد خداخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: اگر مردم برای توسعه خدمات بهداشتی به میدان بیایند، دولت هم توجه خواهد کرد، برای یک کمک ده میلیارد ریالی خیرین در بیمارستان 22 بهمن نیشابور تا این لحظه 55 میلیارد ریال دولت کمک کرده است، ‌این یعنی ایجاد خیری عظیم برای مردم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور تأکید کرد: بحث سلامت در نیشابور مظلوم واقع‌ شده است، در ابتدای دولت 114 پروژه در این شهرستان نیازمند اجرا یا تعمیر بود که در این مدت تلاش کردیم مقداری از مشکلات را حل کنیم.

عظیمی نژاد خاطرنشان کرد: تنها راه برون‌رفت در مشکلات بهداشتی مردم، کمک خود مردم است، دیروز از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ما اعلام شد اگر زمین و امکاناتی داریم آن‌ها بر اساس توافق‌نامه‌ای که بین استاندار خراسان رضوی، وزیر بهداشت و من امضاشده است، آمادگی کامل برای کمک به ما در ساخت مراکز درمانی رادارند.

وی تأکید کرد: ما در فردوسی جنوبی مشکل‌داریم و از مردم و کارکنان خودمان در مرکز بهداشتی آنجا خجالت می‌کشیم ولی به مردم ایمان‌دارم، مطمئن هستم که مشکلات به‌مرور زمان و با کمک مردم حل خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: این مرکز سلامت که توسط مرحوم علی‌اصغر دشتیانی و همسرش با مساحت 400 مترمربع با هزینه 2 میلیارد ریالی و کمک 400 میلیون ریالی جهت تجهیز دولت فعال شد، از امروز به‌صورت رایگان به مردم خدمات‌رسانی خواهد کرد.

عظیمی نژاد خاطرنشان کرد: تا آخر آذرماه امسال تعداد این پایگاه‌های سلامت در شهر نیشابور به 23 خواهد رسید و تمام مراحل اداری آن نیز طی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار