مسابقات کاراته قهرمانی باشگاههای غرب کشور با حضور 368 ورزشکار در قالب 26 باشگاه ورزشی از استانهای غرب و جنوب غرب کشور در شهرستان دره شهر برگزار شد و تیم های برتر گروههای مختلف سنی معرفی شدند.
کد خبر: ۳۲۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷ 09 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛رئیس هیئت کاراته استان ایلام در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با ارائه گزارش برگزاری مسابقات کاراته باشگاههای غرب کشور گفت : به لطف الهی و با همت هیئت کاراته شهرستان دره شهر و همراهی صمیمانه اداره ورزش و جوانان این شهرستان سطح میزبانی مسابقات بسیار مطلوب و رضایت بخش بود و از همراهی همه مدیران استان و شهرستان که با حضور خود در سالن موجب دلگرمی جامعه ورزش و خانواده کاراته شدند تشکر و قدردانی می کنم .
 
کریمی راد گفت : شادمهر کاظم زاده نماینده محترم مردم حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای شهر دره شهر و مسئولین آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از جمله مهمانان مسابقات کاراته بودند که در طول انجام بازی ها از روند برگزاری آنها بازدید نموده و در تجلیل ها ما را همراهی کردند .
 
وی ادامه داد : این مسابقات با حضور 368 ورزشکار از 26 باشگاه مختلف که از 5 استان غربی و جنوب غربی کشور اعزام شده بودند در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بر روی دو تاتامی برگزار شد و نفرات و تیم های برتر گروه های مختلف سنی مشخص شدند .
 
کریمی راد بیان کرد : در رده سنی خردسالان تیم ثامن شهرستان دهلران مقام اول، تیم مقداد شهرستان ایلام مقام دوم و تیم شهدای ایلام مقام سوم را کسب کردند.
 
وی افزود : تیم های شهدای ایلام، ثامن دهلران و خرمشهر در رده سنی نونهالان عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و در رده سنی نوجوانان نیز تیم ثامن دهلران اول ، آریان دره شهر دوم و شهدای ایلام سوم شد .
 
سرپرست هیئت کاراته استان گفت : در رده سنی جوانان دو تیم مقداد و شهدا از ایلام اول و دوم شدند و تیم آبدانان سوم شد . تیم های مقداد ایلام، اریا دره شهر و اهواز هم بر سکوهای اول تا سوم رده سنی بزرگسالان ایستادند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار