کد خبر: ۳۲۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 09 November 2016
به گزارش تابناک یزد، عضو شواری شهر یزد با اشاره به اینکه تمام مسائل و موارد مطرح شده در صحن شورا باید به صورت دقیق بررسی شود، گفت: قضاوت احساسی در ارتباط با مصوبات شورای شهر انجام نشود.

سیدمحمدعلی پاک‌نژاد  در نشست علنی شورای شهر یزد اظهار داشت: اعضای شورای شهر هر کدام مسئول نظراتی هستند که در شورا بیان می‌کنند و باید نسبت به آن مراقبت زیادی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این که شخصی از طرف شورای شهر و اعضای آن قولی خلاف قوانین به مردم بدهد دلیل بر این نیست که شورای شهر هم باید نسبت به انجام این کار اهتمام داشته باشد.

عضو شورای شهر یزد تصریح کرد: به این دلیل قول دیگر افراد هیچ دلیلی برای اعضای شورای شهر نیست و اعضا هر کدام نسبت به موضوعات مختلف بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

پاک‌نژاد ادامه داد: بعضی از مصوبات شورای شهر یزد پس از صدور، با مخلالفت دستگاه‌های نظاره‌گر مواجه می‌شود و برای اصلاح به صحن شورا باز می‌گردد.

وی افزود: این موضوع یک امر طبیعی است و علت مخالفت هم در هنگام برگشت خوردن مصوبات بیان می‌شود به همین دلیل نباید اقدام به قضاوت در ارتباط با این موضوعات کرد.

عضو شورای شهر یزد ادامه داد: هر یک از مصوبات شورا که با ایراد مراجع قانونی مواجه شد باید بدون برخورد احساسی، به صورت دقیق برای رفع آن ایراد مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار