سرپرست انتظامی قائم‌شهر از شناسایی و انهدام باند سارقان منزل با شش فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 09 November 2016
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ شعبان مهری اواتی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ویلاها و باغات در منطقه جاده نظامی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران با بررسی و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات و تقویت گشت‌های انتظامی موفق شدند، یکی از سارقان سابقه دار از اعضای یک باند به نام "ع- ا " را شناسایی و در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر کنند.
 
سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به شش فقره سرقت منزل با همدستی دو فرد دیگر اعتراف کرد و گفت: با شناسایی دو متهم از اعضای این باند، این افراد نیز در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 
ارتقا کیفی کارکرد پلیس
 
فرمانده انتظامی مازندران،گفت: وحدت رویه و عملگرایی موجب تقویت سازمان و ارتقا کیفی و مطلوب کارکرد پلیس می‌شود.
 
سردار سید محمود میرفیضی در نشست تعاملی با معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی استان با اشاره به نقش تعامل و همکاری بین بخشی در پیشرفت امور و موفقیت در ماموریت‌ها، وحدت رویه ، عملگرایی را موجب تقویت سازمان و ارتقا کیفی و مطلوب کارکرد پلیس در جامعه برشمرد.
 
وی با بیان اینکه باید بر فضای مجازی در جامعه اشرافیت داشته باشیم، افزود: باید وضعیت جامعه پیرامونی خود را بسنجیم، چرا که تاثیرگذاری فضای مجازی بر افکار عمومی بسیار زیاد است.
 
انهدام  باند سارقان در ساری
 
فرمانده انتظامی ساری، از شناسایی و دستگیری پنج عضو باند سرقت با 25 فقره سرقت و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه خبر داد.
 
سرهنگ زیداله کاظمی افزود: در راستای برخورد و مقابله با سارقان   منزل، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر سرقت منزل، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، افرادی با سکونت در یک منزل مجردی واقع در یکی از مناطق مسکونی شهر، در امر سرقت منازل شهروندان فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار