رئیس ستاد اقامه نماز قم:
رئیس ستاد اقامه نماز قم بابیان اینکه نهادهای اجرایی با ستاد اقامه نماز همکاری داشته‌اند، گفت:موکب‌های اربعین در داخل و خارج از تجهیز شده و مبلغان به‌منظور حضور در آن‌ها اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 10 November 2016
به گزارش تابناک قم، محمد خامه یار ظهر امروز در دومین اجلاس استانی ستاد نماز قم که در سالن همایش مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به تشکیل شدن شورای اقامه نماز در استانداری اظهار داشت:دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در این شورا عضو شدند که نتیجه آن کسب رتبه نخست نماز برای استان در کشور است.

وی بابیان اینکه درگذشته مرکز رسیدگی به امور مساجد در استان وجود نداشت، افزود: تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی مساجد استان توسط این شورا صورت گرفت که سبب اجرای بهتر برنامه‌ها و خدمت‌رسانی بهتر شد.

خامه یار ساخت مسجد در آزادراه گرمسار را مورداشاره قرارداد و گفت: در اجلاس نخست بر ضرورت احیای مساجد و ساخت مساجد جدید تأکید شد همچنین مقرر شد اقامه نماز در مدارس استان پیگیری شود.

وی با تقدیر از همکاری شهرداری قم به‌منظور فراهم ساختن زیرساخت‌های استانی تصریح کرد: شهرداری با تجهیز و تعمیر نمازخانه‌های بوستان‌ها و نیز ساخت نمازخانه‌های جدید کمک شایانی به ستاد اقامه نماز داشته است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به کمبود امکانات در جاده‌های استان بیان کرد: بیش از 100 سرویس بهداشتی و 10 نمازخانه در ورودی‌های استان ساخته‌شده است.

وی پخش اذان در برخی میادین استان را از دیگر اقدامات ستاد اقامه نماز برشمرد و تصریح کرد: پخش اذان در همه میادین استان در دستور کار قرار دارد. همچنین ده نمازخانه در کارخانه‌های استان احداث‌شده است.

خامه یار بابیان اینکه هزار و 200 مسجد در استان شناسایی‌شده است، گفت: تجهیز 30 مسجد در مرحله نخست در دستور کار قرار دارد. در این مساجد نماز صبح نیز به‌صورت جماعت اقامه می‌شود.

وی با اشاره به همکاری نهادهای اجرایی استان اظهار داشت: با همکاری نهادها موکب‌های اربعین تجهیز شده و مبلغان به‌منظور حضور در موکب‌های داخل و خارج از کشور اعزام می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار