فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد
فرمانده انتظامی استان قم از ارائه 60 هزار خدمات گذرنامه‌ای به زائران اربعین حسینی در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 12 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از پیشگامان ارائه دهنده خدمات به زائران اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: اقدامات ترافیکی و تسهیل امنیت عبور و مرور جاده‌ای و شهری ویژه‌ای برای کاروان‌های زیارتی که از شمال کشور قصد زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران را دارند، پیش بینی شده و کاروان‌ها توسط پلیس اسکورت می‌شوند.

مجتبایی افزود: در زمینه خدمات وظیفه عمومی، 17 هزار مجوز خروج از کشور برای طلاب، دانش آموزان و دانشجویان صادر شده و 4200 کارت پایان خدمت قدیمی تعویض شده که بتوانند به موقع از کشور خارج شده و در پیاده روی اربعین شرکت کنند.

وی ادامه داد: پلیس مهاجرت و گذرنامه استان نیز از یک ماه قبل به حالت آماده باش در آمده و 12 دفتر خدمات پلیس +10 نیز با آنان همکاری کردند و تاکنون 60 هزار گذرنامه صادر شده که از این تعداد 45 هزار گذرنامه برای شهروندان قمی و 15 هزار گذرنامه برای طلاب غیر ایرانی مقیم استان قم صادر کرده‌اند .

فرمانده انتظامی استان ادامه داد:هماهنگی‌های لازم با دفتر نمایندگی عراق انجام شده و تلاش بر این است که هرگونه مشکل در این زمینه برطرف شود و همچنین هماهنگی مناسبی با پایانه‌های مرزی مانند ایلام و خوزستان انجام شده و کماکان ادامه دارد و اگر مشکلی پیش بیاید پیگیری خواهیم کرد.

وی بیان کرد: قم از جمله استان‌هایی است که مرز خروجی آن پایانه مرزی مهران تعیین شده است و تاکید می شود زائران از مرزهایی عبور کنند که در گذرنامه‌هایشان پیش بینی و درج شده است.

مجتبایی تاکید کرد: توصیه پلیس این است که هیچ فردی بدون گذرنامه و ویزا برای خروج از کشور عازم مرز نشود چرا که خروج از کشور فقط با گذرنامه و ویزا امکان پذیر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار