‌استاندار فارس در پایان بازدید 12 ساعته خود از پروژه ملی آزادراه شیراز- اصفهان تاکید کرد که این پروژه مشکل اعتباری ندارد و پیمانکار باید در روند اتمام آن کار را تسریع کرده و سرعت بخشد.
کد خبر: ۳۲۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 13 November 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:سید محمدعلی افشانی شامگاه شنبه 22 آبان و در پایان بازدید خود از نخستین پروژه آزادراهی استان فارس در مسیر شیراز به اصفهان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و تعدادی از نمایندگان استان فارس در مجلس انجام شد، گفت: این پروژه سال گذشته نیمه تعطیل بود و امروز در تمام قطعات، کار در حال انجام است.

افشانی با یادآوری اینکه از سال گذشته، پیگیری موضوع تکمیل آزادراه شیراز- اصفهان را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های خود به‌عنوان استاندار فارس قرار داد، گفت: سال گذشته و با دیدارهایی که با معاون اول رئیس جمهوری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزیر راه و شهرسازی و وزیر دفاع انجام شد، موضوع را به‌جد دنبال کردیم.

او با یادآوری اینکه ریاست‌ جمهوری نیز در سفر به استان فارس، تسریع در اجرای این پروژه را مورد تاکید قرار داده بود، گفت: وزارت راه و شهرسازی اسفندماه سال گذشته 300 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه آزادراهی اختصاص داد و شریک این پروژه نیز باید به همین میزان هزینه می‌کرد.

افشانی اضافه کرد: با توجه به قول مساعد معاون آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تامین قیر و سیمان مورد نیاز این پروژه و بدون سقف بودن هزینه در آن، انتظار داشتم تلاش بیشتری را مشاهده می‌کردم.

وی با تاکید بر لزوم آغاز اجرای قطعه هفتم پروژه، گفت: این که مردم فعال بودن پروژه را مشاهده کنند، بسیار مهم است، این از نوادر پروژه‌های کشور محسوب می‌شود که مشکل اعتباری ندارد.

استاندار فارس با یادآوری اینکه سال گذشته تنها حدود 100 دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی در این پروژه حضور داشت، گفت: اکنون بالغ بر هزار دستگاه ماشین‌آلات در تمام مسیر مشغول فعالیت است و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به بازدیدهای قبل و خصوصا سال گذشته مشاهده می‌شود.

افشانی گفت: براساس گزارش پیمانکاران، این پروژه حدود 45 درصد در کل مسیر پیشرفت دارد و تا پایان امسال این میزان به 55 درصد خواهد رسید.

استاندار فارس ادامه داد: در کل مسیر کارگاه‌ راهسازی در 175 نقطه فعال است و با توجه به اهمیت فوق‌العاده این پروژه برای فارس، به دلیل کوتاه شدن 130 کیلومتری مسیر شیراز به اصفهان، کار باید با تجهیزات بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر‌ ادامه پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار